عنوان : ( اثر بخشی آموزش فراشناختی بر کاهش اضطراب و بهبود راهبردهای کنترل فکر در داتش آموزان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر )
نویسندگان: عادله کریمی , محمدسعید عبدخدائی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش فراشناختی بر اضطراب و بهبود راهبردهای کنترل فکر در دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر بود جامعه آماری دانش آموزان دختر متوسطه مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر بودند که به مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی شهر مشهد مراجعه کرده بودند نمونه 40 نفری پس از تشخیص اختلال به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند گروه آزمایش تحت آموزش فراشناختی قرار گرفته و گروه کنترل در لیست انتظار درمان قرار گرفتند پرسشنامه اضطراب بک و راهبردهای کنترل فکر ابزارهای این پژوهش بودند تجزیه و تحلیل داده ها با روش کواریانس انجام شد نتایج نشان داد که راهبردهای کنترل فکر بر اثر آموزش فراشناختی بهبود داشته است
کلمات کلیدی
, فرا شناخت , اضطراب , کنترل فکر ,@inproceedings{paperid:1058705,
author = {عادله کریمی and عبدخدائی, محمدسعید},
title = {اثر بخشی آموزش فراشناختی بر کاهش اضطراب و بهبود راهبردهای کنترل فکر در داتش آموزان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر},
booktitle = {سومین کنفرانس روانشناسی ،علوم تربیتی و سبک زندگی با رویکرد بین المللی},
year = {2016},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {فرا شناخت - اضطراب - کنترل فکر -},
}
%0 Conference Proceedings
%T اثر بخشی آموزش فراشناختی بر کاهش اضطراب و بهبود راهبردهای کنترل فکر در داتش آموزان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
%A عادله کریمی
%A عبدخدائی, محمدسعید
%J سومین کنفرانس روانشناسی ،علوم تربیتی و سبک زندگی با رویکرد بین المللی
%D 2016