عنوان : ( ارزیابی میزان هم خوانی برنامه های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی های پژوهشی )
نویسندگان: مهدی حسین پناه , مرتضی کرمی , حسین جعفری ثانی , حسین کارشکی ,چکیده
پژوهش حاضر به ارزیابی برنامه درسی قصد شده، برنامه درسی اجرا شده و برنامه درسی کسب شده بر اساس شایستگی های پژوهشی پرداخته است. جهت ارزیابی برنامه درسی قصد شده به تحلیل محتوای کتب درسی، جهت ارزیابی برنامه درسی اجرا شده از طریق مشاهده کلاس و جهت ارزیابی برنامه کسب شده از آزمون استفاده شد.
کلمات کلیدی
, برنامه درسی قصد شده, برنامه درسی اجرا شده, شایستگی های پژوهشی, برنامه درسی کسب شده@article{paperid:1059696,
author = {حسین پناه, مهدی and کرمی, مرتضی and جعفری ثانی, حسین and کارشکی, حسین},
title = {ارزیابی میزان هم خوانی برنامه های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی های پژوهشی},
journal = {مطالعات برنامه درسی},
year = {2017},
volume = {11},
number = {44},
month = {May},
issn = {1735-4986},
pages = {141--164},
numpages = {23},
keywords = {برنامه درسی قصد شده، برنامه درسی اجرا شده، شایستگی های پژوهشی، برنامه درسی کسب شده},
}
%0 Journal Article
%T ارزیابی میزان هم خوانی برنامه های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی های پژوهشی
%A حسین پناه, مهدی
%A کرمی, مرتضی
%A جعفری ثانی, حسین
%A کارشکی, حسین
%J مطالعات برنامه درسی
%@ 1735-4986
%D 2017