عنوان : ( روش تحلیل گزاره ها: ماهیت و ضرورت کاربست آن در پژوهش تربیتی )
نویسندگان: طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی , افسانه عبدلی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
شواهد نشان می دهند امروزه تحلیل فلسفی در مباحث دانشگاهی بیشتر به صورت یک گرایش فلسفی مطرح می شود تا اینکه بعنوان یک روش فلسفی که فنون و فرایندهایی را برای بررسی، توضیح و شفاف سازی مفاهیم، ایضاح گزاره های مختلف ریاضی، علمی، سیاسی، حقوقی، تربیتی و مانند آن، بکار رود تا آن مفاهیم و گفتارها از وضوح و انسجام، سازگاری درونی و هماهنگی با شبکه ها و نظام های فکری برخوردار شوند.در این مقاله به ماهیت این روش و ضرورت کاربست آن در پژوهش های تربیتی پرداخته می شود.
کلمات کلیدی
, تحلیل گزاره ها, پژوهش تربیتی@inproceedings{paperid:1061071,
author = {جاویدی کلاته جعفرابادی, طاهره and عبدلی, افسانه},
title = {روش تحلیل گزاره ها: ماهیت و ضرورت کاربست آن در پژوهش تربیتی},
booktitle = {سومین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران},
year = {2012},
location = {اصفهان, ايران},
keywords = {تحلیل گزاره ها، پژوهش تربیتی},
}
%0 Conference Proceedings
%T روش تحلیل گزاره ها: ماهیت و ضرورت کاربست آن در پژوهش تربیتی
%A جاویدی کلاته جعفرابادی, طاهره
%A عبدلی, افسانه
%J سومین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
%D 2012