عنوان : ( بررسی تاثیر محتوای اعتماد الکترونیکی بر افزایش کارایی بخش بازاریابی )
نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , ژاله فرزانه حسن زاده ,چکیده
وب سایت در عرصه صادرات مواد غذایی یک رسانه تجاری با ارزش برای شرکت های بازرگانی به منظور برقراری ارتباط با مشتریان و حفظ آن ها می باشد.این تحقیق به بررسی تاثیر محتوای اعتماد الکترونیکی بر افزایش کارآیی بخش بازاریابی با توجه به نقش واسطه گری جلب تعهد مشتری در افزایش کارآیی بخش بازاریابی می پردازد. این تحقیق در بین شرکت های بازرگانی صادرکننده مواد غذایی واقع در استان خراسان انجام شده است. نتایج نشان می دهد که شرکت هایی که محتوای اعتماد الکترونیک قوی تری دارند در جلب تعهد مشتریان و افزایش کارآیی بخش بازاریابی موفق تر هستند که همین امر می تواند باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت ها گردد
کلمات کلیدی
, اعتماد الکترونیکی, کارآیی, تعهد, توانایی, صداقت, قابلیت پیش بینی.@article{paperid:1062807,
author = {رحیم نیا , فریبرز and ژاله فرزانه حسن زاده},
title = {بررسی تاثیر محتوای اعتماد الکترونیکی بر افزایش کارایی بخش بازاریابی},
journal = {مدیریت فردا},
year = {2015},
volume = {13},
number = {44},
month = {December},
issn = {2228-6048},
pages = {140--150},
numpages = {10},
keywords = {اعتماد الکترونیکی، کارآیی، تعهد، توانایی، صداقت، قابلیت پیش بینی.},
}
%0 Journal Article
%T بررسی تاثیر محتوای اعتماد الکترونیکی بر افزایش کارایی بخش بازاریابی
%A رحیم نیا , فریبرز
%A ژاله فرزانه حسن زاده
%J مدیریت فردا
%@ 2228-6048
%D 2015