عنوان : ( شبیه سازی و بررسی تاثیر ویسکوزیته سیال، طول و قطر سوراخ های پیستون در عملکرد کمک فنر )
نویسندگان: آرش کاظمیان , حمید معین فرد , بهنام معتکف ایمانی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
با توجه به نقش زیاد تکنولوژی در زندگی بشر، تلاش های گسترده ای در جهت پیشرفت و استفاده بهتر از تکنولوژی انجام گرفته است. در این بین صنعت خودروسازی نیز مستثنی نبوده و همه روزه در راستای کیفیت و ایمنی آن تلاش های گسترده ای انجام می شود. کمک فنرها یکی از اجزای مهم در تامین آرامش سرنشینان در خودرو می باشند. بدین جهت، بهینه سازی یک سیستم تعلیق کارآمد و قابل اجرا در صنعت خودروسازی اهمیت شایانی دارد. در این مقاله به شبیه سازی کامپیوتری کمک فنر اتومبیل پرداخته شده و سه پارامتر مهم طراحی آن، یعنی قطر سوراخ ها، طول پیستون و ویسکوزیته سیال کمک فنر مورد بررسی قرار گرفته است و در هر سه حالت نحوه تغییرات ارتعاشات وارده بر خودرو مورد مطالعه قرار میگیرد.
کلمات کلیدی
, کمک فنر, ویسکوزیته سیال, قطر پیستون, طول پیستون, ارتعاشات@inproceedings{paperid:1066277,
author = {کاظمیان, آرش and معین فرد, حمید and معتکف ایمانی, بهنام},
title = {شبیه سازی و بررسی تاثیر ویسکوزیته سیال، طول و قطر سوراخ های پیستون در عملکرد کمک فنر},
booktitle = {4th International Conference on Acoustics and Vibration},
year = {2014},
location = {تهران, ايران},
keywords = {کمک فنر، ویسکوزیته سیال، قطر پیستون، طول پیستون، ارتعاشات},
}
%0 Conference Proceedings
%T شبیه سازی و بررسی تاثیر ویسکوزیته سیال، طول و قطر سوراخ های پیستون در عملکرد کمک فنر
%A کاظمیان, آرش
%A معین فرد, حمید
%A معتکف ایمانی, بهنام
%J 4th International Conference on Acoustics and Vibration
%D 2014