عنوان : ( بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان )
نویسندگان: مجتبی پورسلیمی , آیت الله محمد زاده بهار ,چکیده
در محیط رقابتی و پرچالش امروزی سازمان ها بیش از هر چیز به ایجاد روابط پایدار و سودآور با مشتریان تأکید می کنند.. بنابراین هدف از انجام این تحقیق ، بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان می باشد . روش تحقیق حاضر ، کاربردی و از نوع توصیفی -پیمایشی می باشد و از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است . داده های مورد نظر از بین مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با استفاده از ابزار پرسشنامه که روایی و پایایی آن مورد تأیید قرار گرفته و به روش نمونه گیری تصادفی ساده ، جمع آوری شده است . در نهایت داده های 384 پرسشنامه با استفاده از ازنرم افزارLisrel و SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است . یافته های حاصل از این پژوهش نشان داده است که کیفیت ادراک شده و انتظارات مشتریان بر ارزش ادراک شده تاثیر مثبت و معناداری دارد . همچنین ارزش ادراک شده تاثیر مثبتی بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان دارد و نیز رضایت مشتریان بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد و درنهایت اثر مثبت و معنادار ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه گری رضایت مشتریان تایید شد.
کلمات کلیدی
, ارزش ادراک شده, انتظارات مشتریان , رضایت مشتریان , کیفیت ادراک شده , وفاداری مشتریان@inproceedings{paperid:1066610,
author = {پورسلیمی, مجتبی and آیت الله محمد زاده بهار},
title = {بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان},
booktitle = {اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصادکاربردی و تجارت ICMEB2017},
year = {2017},
location = {شیراز, ايران},
keywords = {ارزش ادراک شده، انتظارات مشتریان ، رضایت مشتریان ، کیفیت ادراک شده ، وفاداری مشتریان},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان
%A پورسلیمی, مجتبی
%A آیت الله محمد زاده بهار
%J اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصادکاربردی و تجارت ICMEB2017
%D 2017