دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،و حسابرسی پویا , 2017-05-25

عنوان : ( تاثیر پیشبردهای فروش بر ارزش ویژه برند )

نویسندگان: سیدمحمد هادی مشتاقیان , مجتبی پورسلیمی , فریبرز رحیم نیا ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

امروزه نام تجاری به عنوان عاملی جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و کسب مزیت رقابتی مطرح میشود ] 1[. در بازاریابی، برندها اغلب نقطه شروع، تمایز بین محصولات و خدمات ارائه شده و محصولات و خدمات در حال رقابت در بازار هستند، به طوری که این امر در موفقیت سازمان ها نقشی حیاتی دارد. در سال های اخیر موضوع برند و به خصوص ارزش ویژه توجه محققان حوزه بازاریابی و موسساتی که ارزش ویژه برند را ارزیابی میکنند، به خود جلب کرده است ] 2[. در همین راستا توجه به پیشبردهای فروش به عنوان یکی از متغیر های اثر گذار بر ارزش ویژه برند حائز اهمیت است. پژوهش حاضر نیز با هدف بررسی تاثیر پیشبردهای فروش بر ارزش ویژه برند صورت پذیرفته است.

کلمات کلیدی

, پیشبرد های فروش , ارزش ویژه برند
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1066912,
author = {سیدمحمد هادی مشتاقیان and پورسلیمی, مجتبی and رحیم نیا , فریبرز},
title = {تاثیر پیشبردهای فروش بر ارزش ویژه برند},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،و حسابرسی پویا},
year = {2017},
location = {تهران, ايران},
keywords = {پیشبرد های فروش - ارزش ویژه برند},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T تاثیر پیشبردهای فروش بر ارزش ویژه برند
%A سیدمحمد هادی مشتاقیان
%A پورسلیمی, مجتبی
%A رحیم نیا , فریبرز
%J دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،و حسابرسی پویا
%D 2017

[Download]