دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،و حسابرسی پویا , 2017-05-25

عنوان : ( تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند )

نویسندگان: سیدمحمد هادی مشتاقیان , مجتبی پورسلیمی , فریبرز رحیم نیا ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش، فعالیت های ارزش آفرین سازمان ها فقط متکی بر دارایی های مشهود آنها نیست، بلکه توانمندی سازمان ها در به کارگیری دارایی های نامشهود، قدرت اصلی ارزش آفرینی آنها را شکل می دهد. بر اساس یک تحقیق، حدود 08 درصد از دارایی های شرکت های بزرگ جهان و بنگاه های اقتصادی را دارایی های نامشهود و ارزش های معنوی تشکیل می دهد. یکی از مهم ترین دارایی های نامشهود شرکت ها علائم تجاری آنها است که شامل نام و نشان تجاری محصولات و نام و نشان تجاری شرکت می باشد، از این رو با بررسی نحوه اثر گذاری تبلیغات می توان عناصری را که تاثیر بیشتری بر ارتقاء برند دارند، شناسایی نموده و در استراتژی های بازاریابی بر روی این عناصر تمرکز نموده و منابع بیشتری را به آنها اختصاص داد. بر این اساس، هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند می باشد

کلمات کلیدی

, تبلیغات, ارزش ویژه برند
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1066915,
author = {سیدمحمد هادی مشتاقیان and پورسلیمی, مجتبی and رحیم نیا , فریبرز},
title = {تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،و حسابرسی پویا},
year = {2017},
location = {تهران, ايران},
keywords = {تبلیغات- ارزش ویژه برند},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند
%A سیدمحمد هادی مشتاقیان
%A پورسلیمی, مجتبی
%A رحیم نیا , فریبرز
%J دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،و حسابرسی پویا
%D 2017

[Download]