عنوان : ( بررسی و تحلیل پارامترهای تأثیرگذار بر عملکرد حفاظت اتصال زمین محدود شده ترانسفورماتور قدرت )
نویسندگان: یاسر دامچی , بابک خلخالی شاندیز , جواد ساده , عباداله کامیاب , محمد شریعت تربقان ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
حفاظت خطای زمین محدود شددده 1 یکی از حفاظتهای واحد و مهم ترانسددفورماتورهای قدرت اسددت این حفاظت دارای دو نوع امپدانس بالا و امپدانس پایین میباشددد در این مقاله، عملکرد حفاظت خطای زمین در رفع خطاهای داخلی و عدم عملکرد آن در مقابل خطاهای خارجی با در نظر گرفتن تأثیر کلاس دقت و شدار پسدماند ترانسدفورماتور جریان، ناحیه خطا، و زمان مردۀ رلههای وصدل مددد خطوط 20 کیلوولت، مورد ارزیابی قرار میگیرد شددهیهسددازیهای لازم برای اندام تحلیلهای فوق بر روی پسددت 20 / 132 کیلوولت برق منطقهای خراسان » شهرک صنعتی « در نرمافزار EMTP-RV اندام شده است با توجه به نتایج شهیهسازیهای اندام شده میتوان گفت که حفاظت خطای زمین محدود شدۀ امپدانس بالا به خاطر افزایش ولتاژ پس از عملکرد رله و صل مددد سمت 20 کیلوولت ممکن ا ست دارای عملکرد نابدا باشددد همینین حفاظت خطای زمین محدود شدددۀ امپدانس پایین ممکن اسددت در مقابل خطاهای خارجی و در اثر عملکرد رله وصل مددد دارای عملکرد نابدا باشد
کلمات کلیدی
, حفاظت خطای زمین محدود شده امپدانس بالا و پایین, ترانسفورماتور قدرت, کلاس دقت و و شار پسماند ترانسفورماتور جریان, رله وصل مجدد@inproceedings{paperid:1067214,
author = {یاسر دامچی and خلخالی شاندیز, بابک and ساده, جواد and عباداله کامیاب and محمد شریعت تربقان},
title = {بررسی و تحلیل پارامترهای تأثیرگذار بر عملکرد حفاظت اتصال زمین محدود شده ترانسفورماتور قدرت},
booktitle = {دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت},
year = {2018},
location = {قائمشهر, ايران},
keywords = {حفاظت خطای زمین محدود شده امپدانس بالا و پایین، ترانسفورماتور قدرت، کلاس دقت و و شار پسماند ترانسفورماتور جریان، رله وصل مجدد},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی و تحلیل پارامترهای تأثیرگذار بر عملکرد حفاظت اتصال زمین محدود شده ترانسفورماتور قدرت
%A یاسر دامچی
%A خلخالی شاندیز, بابک
%A ساده, جواد
%A عباداله کامیاب
%A محمد شریعت تربقان
%J دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت
%D 2018