دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار , 2018-05-09

عنوان : ( تاثیر کشور مبدأ بر قصد خرید برندهای جهانی به واسطه ارزش ویژه و تصویر برندهای جهانی )

نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , نازنین حسینی آرین ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

جهانی شدن انتخاب های بیشتری را برای مشتریان فراهم کرده است؛ تقاضا برای برندهای جهانی در سال های اخیر افزایش یافته است. با تشدید رقابت در تجارت به منظور افزایش موفقیت در عرصه بین المللی، مدیران بازاریابی برندهای جهانی تلاش می کنند تا با پیش بینی عوامل اثرگذار بر قصد خرید مشتریان، فروش محصولات و وفاداری آنها را افزایش دهند. کشور مبدأ به عنوان یکی از عوامل مهم و اثرگذار بر تمایل خرید برندهای جهانی شناخته شده است. با مرور ادبیات بازاریابی، کشور مبدأ از طریق اثرگذاری بر تصویر و ارزش ویژه برندهای جهانی، باعث افزایش قصد خرید مشتریان می‌‌شود. لذا هدف از نگارش این تحقیق ارائه یک مدل مفهومی از رابطه بین کشور مبدأ و قصد خرید برندهای جهانی با نقش واسط ارزش ویژه و تصویر برندهای جهانی می باشد.

کلمات کلیدی

, برندهای جهانی, تصویر برند, کشور مبدأ, قصد خرید, ارزش ویژه برند جهانی
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1068760,
author = {رحیم نیا , فریبرز and حسینی آرین, نازنین},
title = {تاثیر کشور مبدأ بر قصد خرید برندهای جهانی به واسطه ارزش ویژه و تصویر برندهای جهانی},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار},
year = {2018},
location = {تبریز, ايران},
keywords = {برندهای جهانی، تصویر برند، کشور مبدأ، قصد خرید، ارزش ویژه برند جهانی},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T تاثیر کشور مبدأ بر قصد خرید برندهای جهانی به واسطه ارزش ویژه و تصویر برندهای جهانی
%A رحیم نیا , فریبرز
%A حسینی آرین, نازنین
%J دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار
%D 2018

[Download]