عنوان : ( بررسی نقش واسط ادراک از ارزش برند لوکس در ارتباط بین ارزش اجتماعی و قصد خرید برندهای لوکس )
نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , نازنین حسینی آرین ,چکیده
کالاهای لوکس و انگیزه برای خرید برندهای لوکس میان مصرف کنندگان آسیایی بسیار زیاد شده است. صاحبان این صنایع همواره به دنبال شناسایی رفتار مصرف کنندگان برای جایگاه یابی مناسب برند خود هستند. مطالعه و شناخت بازار مصرف کنندگان و ادراک آنها از برندهای لوکس به منظور چگونگی مدیریت و بازاریابی این محصولات می تواند مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و شرکت های خارجی سرمایه گذار باشد. اگرچه، عوامل متعددی روی قصد خرید اثر دارند، اما ارزش ها به عنوان یکی از مهمترین عوامل، به طور معناداری می تواند پیش بینی کننده رفتار مشتریان باشد. در ارزش ادراک شده از برند لوکس یک بعد اجتماعی قوی وجود دارد که باعث می شود افراد تمایل زیادی داشته باشند تا کالاهای لوکس مصرف کنند. هدف مطالعه حاضر ارائه یک مدل مفهومی از رابطه بین ارزش اجتماعی و قصد خرید برندهای لوکس با نقش واسط ادراک از ارزش برند می باشد که یکی از گام های اساسی برای بازاریابان به منظور شروع فعالیت های سرمایه گذاری است.
کلمات کلیدی
, برند لوکس, ارزش ادراک شده, ارزش اجتماعی, قصد خرید@inproceedings{paperid:1068761,
author = {رحیم نیا , فریبرز and حسینی آرین, نازنین},
title = {بررسی نقش واسط ادراک از ارزش برند لوکس در ارتباط بین ارزش اجتماعی و قصد خرید برندهای لوکس},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار},
year = {2018},
location = {تبریز, ايران},
keywords = {برند لوکس، ارزش ادراک شده، ارزش اجتماعی، قصد خرید},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی نقش واسط ادراک از ارزش برند لوکس در ارتباط بین ارزش اجتماعی و قصد خرید برندهای لوکس
%A رحیم نیا , فریبرز
%A حسینی آرین, نازنین
%J دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار
%D 2018