عنوان : ( شناسایی متغیرهای کلیدی در شکلگیری برند مقصد گردشگری مبتنی بر روش آیندهپژوهی ( مطالعه موردی: روستای هدف گردشگری سوالدجان استان چهارمحال و بختیاری) )
نویسندگان: مجید فرهادی یونکی , علی اکبر عنابستانی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
پژوهش حاضر به دنبال دو هدف است که هدف اول آم شناسایی متغیرهای کلیدی در شکل گیری بر ند مقصد روستاهای هدف گردشگری سوادجان استان چهارمحال و بختیاری و هدف دوم پژوهش اولویت بندی متغیرهای کلیدی موثر در شکلگیری بر ند مقصد روستای هدف گردشگری است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که 1- گردشگری آبی، 2- معماری منحصر به فرد، 3- باغات، 4- فرصت بومگردی، 5- حس تعلق مکانی، 6- چشمانداز، 7- فرصت استراحت، 8- آب و هوا، 9- غذا به ترتیب اولویتهای ذکر شده کلیدی در شکلگیری برند مقصد روستاهیا هدف گردشگری سوادجان است.
کلمات کلیدی
, گردشگری روستایی, برند مقصد گردشگری, روستای هدف گردشگری, آینده پژوهی.@inproceedings{paperid:1069475,
author = {مجید فرهادی یونکی and عنابستانی, علی اکبر},
title = {شناسایی متغیرهای کلیدی در شکلگیری برند مقصد گردشگری مبتنی بر روش آیندهپژوهی ( مطالعه موردی: روستای هدف گردشگری سوالدجان استان چهارمحال و بختیاری)},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری},
year = {2018},
location = {تهران, ايران},
keywords = {گردشگری روستایی، برند مقصد گردشگری، روستای هدف گردشگری، آینده پژوهی.},
}
%0 Conference Proceedings
%T شناسایی متغیرهای کلیدی در شکلگیری برند مقصد گردشگری مبتنی بر روش آیندهپژوهی ( مطالعه موردی: روستای هدف گردشگری سوالدجان استان چهارمحال و بختیاری)
%A مجید فرهادی یونکی
%A عنابستانی, علی اکبر
%J دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
%D 2018