دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , 2018-06-21

عنوان : ( شناسایی متغیرهای کلیدی در شکل‌گیری برند مقصد گردشگری مبتنی بر روش آینده‌پژوهی ( مطالعه موردی: روستای هدف گردشگری سوالدجان استان چهارمحال و بختیاری) )

نویسندگان: مجید فرهادی یونکی , علی اکبر عنابستانی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

پژوهش حاضر به دنبال دو هدف است که هدف اول آم شناسایی متغیرهای کلیدی در شکل ‌گیری بر ند مقصد روستاهای هدف گردشگری سوادجان استان چهارمحال و بختیاری و هدف دوم پژوهش اولویت بندی متغیرهای کلیدی موثر در شکل‌گیری بر ند مقصد روستای هدف گردشگری است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که 1- گردشگری آبی، 2- معماری منحصر به فرد، 3- باغات، 4- فرصت بوم‌گردی، 5- حس تعلق مکانی، 6- چشم‌انداز، 7- فرصت استراحت، 8- آب و هوا، 9- غذا به ترتیب اولویت‌های ذکر شده کلیدی در شکل‌گیری برند مقصد روستاهیا هدف گردشگری سوادجان است.

کلمات کلیدی

, گردشگری روستایی, برند مقصد گردشگری, روستای هدف گردشگری, آینده پژوهی.
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1069475,
author = {مجید فرهادی یونکی and عنابستانی, علی اکبر},
title = {شناسایی متغیرهای کلیدی در شکل‌گیری برند مقصد گردشگری مبتنی بر روش آینده‌پژوهی ( مطالعه موردی: روستای هدف گردشگری سوالدجان استان چهارمحال و بختیاری)},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری},
year = {2018},
location = {تهران, ايران},
keywords = {گردشگری روستایی، برند مقصد گردشگری، روستای هدف گردشگری، آینده پژوهی.},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T شناسایی متغیرهای کلیدی در شکل‌گیری برند مقصد گردشگری مبتنی بر روش آینده‌پژوهی ( مطالعه موردی: روستای هدف گردشگری سوالدجان استان چهارمحال و بختیاری)
%A مجید فرهادی یونکی
%A عنابستانی, علی اکبر
%J دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
%D 2018

[Download]