عنوان : ( واکاوی عوامل ساخت جوهره برند در روستای هدف گردشگری از دیدگاه جامعه مهمان و میزبان ( مطالعه موردی: روستای هوره استان چهارمحال و بختیاری) )
نویسندگان: مجید فرهادی یونکی , زاهد شفیعی , علی اکبر عنابستانی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
پژوهش حاضر با هدف واگاوی عوامل ساخت جوهره برند در روستای هدف گردشگری از دیدگاه جامعه میهمان میزبان روستای هوره به دنبال ساخت برندی پایدار که تناقضی در برداشت آن از دیدگاه دو جامعه وجود نداشته باشد. نتایج پژوهش حاکی از آن است که از دیدگاه جامعه میهمان تمام متغیرها از مطلوبیت کافی برخوردارند و از دیدجامعه میزبان متغیرهای معماری منحصر به فرد، زیرساخت جادهای و محیط فیزیکی تمیز از مطلوبیت کافی برخوردار نیست و نتایج آزمون من-یو-ویتنی بیانگر مطلوبیت یسکان متغیرهای باتغات فراوان و پربار، فرصت استراحت، جاذبه تاریخی، جذابیت کافی، هوای تمیز و پاک، مراکز اقامتی روستایی، زیرساخت جادهای، مقصد ارزان، اطلاع رسانی مناسب، دسترسی آسان، توجه ویژه به گردشگران، ویژگیهای گردشگری متمایزکننده مقصد و ویگیهای گردشگری به ذهن آورنده از دید دیدگاه جامعه میهمان و میزبان است.
کلمات کلیدی
, برند گردشگری, گردشگری روستایی, روستای هدف گردشگری, چهارمحال و بختیاری@inproceedings{paperid:1069476,
author = {مجید فرهادی یونکی and زاهد شفیعی and عنابستانی, علی اکبر},
title = {واکاوی عوامل ساخت جوهره برند در روستای هدف گردشگری از دیدگاه جامعه مهمان و میزبان ( مطالعه موردی: روستای هوره استان چهارمحال و بختیاری)},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری},
year = {2018},
location = {تهران, ايران},
keywords = {برند گردشگری، گردشگری روستایی، روستای هدف گردشگری، چهارمحال و بختیاری},
}
%0 Conference Proceedings
%T واکاوی عوامل ساخت جوهره برند در روستای هدف گردشگری از دیدگاه جامعه مهمان و میزبان ( مطالعه موردی: روستای هوره استان چهارمحال و بختیاری)
%A مجید فرهادی یونکی
%A زاهد شفیعی
%A عنابستانی, علی اکبر
%J دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
%D 2018