عنوان : ( شناسایی متغیرهای کلیدی در شکلگیری ماهیت برند روستای هدف گردشگری (مطالعه موردی: روستای یاسه چای استان چهارمحال و بختیاری) )
نویسندگان: مجید فرهادی یونکی , زاهد شفیعی , علی اکبر عنابستانی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
پژوهش حاظر به دنبال دو هدف است که هدف اول آن سنجش میزان اثر گذاری متغیرهای کلیدی در شکل گیری ماهیت برند روستای هدف گردشگری یاسه چای استان چهارمحال و بختیاری است و هدف دوم پژوهش: اولویتبندی متغیرهای تاثیرگذار در شکل گیری ماهیت برند روستای هدف گردشگری یاسه چای استان چهارمحال و بختیاری. روش تحقیق پژوهش مورد نظر از نظر نوع، روش تحقیق توصیفی پیماشی و از لحاظ هدف کاربردی میباشد برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است که با استفاده از روش دلفای متد حجم نمونه 30 نمونه انتخاب شد و برای تجزیه تحلیل داده ها از روش آینده پژوهی به کمک نرم افزار میک مک استفاده شده است نتایج پژوهش حاکی از آن است که 1-باغات، 2- معماری منحصر به فرد ، 3-گردشگری آبی، 4- فرصت بوم گردی، 5- محصولات دامی باغی زراعی ، 6- حس تعلق به مکان 7- چشم انداز زیبا، 8- مزیت بیشتر مقصد، و 9- آب و هوای مطلوب به ترتیب اولویت های ذکر شده تاثیرگذارترین و کلیدی ترین متغیرها در شکل گیری ماهیت برند روستای هدف یاسه چای است.
کلمات کلیدی
, برند مقصد, گردشگری روستای, روستای هدف گردشگری, چهارمحال و بختیاری.@inproceedings{paperid:1069630,
author = {مجید فرهادی یونکی and زاهد شفیعی and عنابستانی, علی اکبر},
title = {شناسایی متغیرهای کلیدی در شکلگیری ماهیت برند روستای هدف گردشگری (مطالعه موردی: روستای یاسه چای استان چهارمحال و بختیاری)},
booktitle = {اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت، حسابداری و مطالعات حقوقی و اجتماعی},
year = {2018},
location = {تهران, ايران},
keywords = {برند مقصد، گردشگری روستای، روستای هدف گردشگری، چهارمحال و بختیاری.},
}
%0 Conference Proceedings
%T شناسایی متغیرهای کلیدی در شکلگیری ماهیت برند روستای هدف گردشگری (مطالعه موردی: روستای یاسه چای استان چهارمحال و بختیاری)
%A مجید فرهادی یونکی
%A زاهد شفیعی
%A عنابستانی, علی اکبر
%J اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت، حسابداری و مطالعات حقوقی و اجتماعی
%D 2018