عنوان : ( ارتباط بین اضطراب، افسردگی و وسواس فکری و عملی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حاشیه شهر مشهد )
نویسندگان: ابوالفضل محدث اردبیلی , سکینه سلطانی کوهبنانی , فاطمه روشن چراغ , مهرنوش خادمی , الهام نجارزاده طرقبه ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
در سال اّی اخیز ت جَ ب ب ذْاضت ر اٍ یً سلاهت ر اٍ یً جاهع بزای هتخصصاى تعلین تزبیت ا وّیت یٍژ ای یافت است داصً آه سَاى ک پای گذار آی ذٌ ج اَم بطزی سّت ذٌ اس ایی حیث ه رَد ت جَ بیطتزی لزار دار ذً. هتأسفا ضی عَ اختلالات رفتاری اس جول اختلالات طیف اضطزابی طیف افسزدگی در سال اْی اخیز گستزش بسیاری یافت است ک اس جول ع اَهل ه نْ دخیل در آى هی ت اَى ب سبک س ذًگی، ضی اّی فزس ذً پز رٍی ع اَهل هحیطی اجتواعی اضار کزد. پژ صٍّ حاضز ب بزرسی ارتباط بیی هیشاى اضطزاب، افسزدگی سٍ اَس فکزی عولی با پیطزفت تحصیلی در بافت حاضی ض زْ هط ذْ هی پزداسد. وً ه رَد استفاد در ایی تحمیک 110 فًز هی باضذ ک با استفاد اس ر شٍ سهی یابی همطعی فزا نّ آهذ است. بعذ اس ب عول آهذ ک تًایج ب دست آهذ حاکی اس t جوع آ رٍی داد اّ تجشی تحلیل آ اًْ با استفاد اس آسه ىَ رگزسی ىَ آسه ىَ 0 اس اٍریاسً ه جَ دَ را تبییی هی ک ذٌ، وّچ یٌی بیی هیشاى اضطزاب با پیطزفت تحصیلی ارتباط / ایی است ک پژ صٍّ ف قَ 03 هع اٌداری جٍ دَ دارد لٍی افسزدگی سٍ اَس فکزی عولی با پیطزفت تحصیلی ارتباط هع اٌداری ذًار
کلمات کلیدی
, اختلالات رفتاری, اضطزاب, افسزدگی, سٍ اَس فکزی عولی, پیطزفت تحصیلی.@article{paperid:1069789,
author = {ابوالفضل محدث اردبیلی and سلطانی کوهبنانی, سکینه and فاطمه روشن چراغ and مهرنوش خادمی and الهام نجارزاده طرقبه},
title = {ارتباط بین اضطراب، افسردگی و وسواس فکری و عملی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حاشیه شهر مشهد},
journal = {مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی},
year = {2018},
volume = {4},
number = {1},
month = {May},
issn = {2538-2071},
pages = {87--92},
numpages = {5},
keywords = {اختلالات رفتاری، اضطزاب، افسزدگی، سٍ اَس فکزی عولی، پیطزفت تحصیلی.},
}
%0 Journal Article
%T ارتباط بین اضطراب، افسردگی و وسواس فکری و عملی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حاشیه شهر مشهد
%A ابوالفضل محدث اردبیلی
%A سلطانی کوهبنانی, سکینه
%A فاطمه روشن چراغ
%A مهرنوش خادمی
%A الهام نجارزاده طرقبه
%J مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی
%@ 2538-2071
%D 2018