عنوان : ( شناسایی و بررسی مدل های بلوغ برای سنجش بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار )
نویسندگان: شیوا محمدی , ناصر مطهری فریمانی , محمدمهدی فراحی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
سازمانها در صورتی میتوانند مزیت رقابتی خود را حفظ نمایند که سازوکارهای لازم برای رویارویی با تغییرات سریع را دارا باشند. یکی از رویکردهای جدیدی که به بقای سازمانها در فضای رقابتی کمک مینماید تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند و مزیت رقابتی را حفظ نمایند رویکرد مدیریت فرآیند کسبوکار میباشد . ازاینرو سازمانها به ابزاری برای سنجش میزان بلوغ مدیریت فرآیندهای کسبوکار نیاز دارند که این ابزارهای اندازهگیری همان مدلهای بلوغ مدیریت فرآیندهای کسبوکار میباشد درواقع مدلهای بلوغ بهعنوان ابزار و معیاری برای سنجش بلوغ مدیریت فرآیندهای کسبوکار در همه ابعاد کاربرد دارند. در این پژوهش به انواع مدل های بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار پرداخته شده است.
کلمات کلیدی
, فرآیند, مدیریت فرآیند کسب و کار, بلوغ, بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار, مدل های بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار@inproceedings{paperid:1070494,
author = {محمدی, شیوا and مطهری فریمانی, ناصر and فراحی, محمدمهدی},
title = {شناسایی و بررسی مدل های بلوغ برای سنجش بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار},
booktitle = {ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی},
year = {2018},
location = {شیراز, ايران},
keywords = {فرآیند، مدیریت فرآیند کسب و کار، بلوغ، بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار، مدل های بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار},
}
%0 Conference Proceedings
%T شناسایی و بررسی مدل های بلوغ برای سنجش بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار
%A محمدی, شیوا
%A مطهری فریمانی, ناصر
%A فراحی, محمدمهدی
%J ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
%D 2018