عنوان : ( ارائه مدلی برای تبیین DNA برند )
نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , مسعود آبیار ,چکیده
در حوزه مدیریت بازاریابی و برندینگ اصطلاحات فراوانی جهت مفهوم پردازی یا تعریف روش های مربوط به برندیگ وجود دارد، DNA برند یکی از همان اصطلاحات است که طی سالهای اخیر در ادبیات برند وارد شده است و مانند بسیاری از اصطلاحات مفهومی دیگر هدفش تعمیق نگاه بازاریاب یا استراتژیست برند به مفهوم برند از دیدگاهی متفاوت است. از آنجا که در کتب آکادمیک برندیگ تعریف جامع و صریحی از DNA برند ارائه نشده است، لذا برداشت های متفاوتی از این موضوع وجود دارد، در این مقاله ضمن پرداختن به چند نمونه از این دیدگاه ها، هویت برند را به عنوان پایه تئوریک مفهوم DNA برند قرار داده و به شرح آن خواهیم پرداخت.
کلمات کلیدی
, Brand DNA, Branding, Genetic Brand@inproceedings{paperid:1071522,
author = {رحیم نیا , فریبرز and آبیار, مسعود},
title = {ارائه مدلی برای تبیین DNA برند},
booktitle = {کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت},
year = {2018},
location = {تهران, ايران},
keywords = {Brand DNA، Branding، Genetic Brand},
}
%0 Conference Proceedings
%T ارائه مدلی برای تبیین DNA برند
%A رحیم نیا , فریبرز
%A آبیار, مسعود
%J کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
%D 2018