عنوان : ( طبقه بندی میلر از دیدگاه های برنامه درسی )
نویسندگان: مقصود امین خندقی ,چکیده
بی تردید یکی از حوزههای موردعلاقه وی، دیدگاههای برنامه¬درسی و طبقهبندی آنهاست. وی در کتاب چشم-اندازهای برنامه¬درسی و عمل باهمکاری سلر (1985) سه چشم¬انداز کلی از برنامه¬درسی را به رشته تحریر درآورده است و در کتاب "طیفهای تعلیم و تربیت: جهتگیریهای برنامه¬درسی" بطور مفصل به مبحث دیدگاه¬های هفت¬گانه پرداخته است(مهرمحمدی و امین خندقی، 1388) که در ادامه به معرفی طبقهبندی¬ها، منطق، مفروضات اساسی آن، ویژگیها، تأثیرات و دستاوردها، نقد و مقایسه دو طبقهبندی میلر پرداخته میشود.
کلمات کلیدی
, دیدگاه, طبقه بندی, معنوی, میلر, برنامه درسی.@article{paperid:1072335,
author = {امین خندقی, مقصود},
title = {طبقه بندی میلر از دیدگاه های برنامه درسی},
journal = {دانشنامه ایرانی برنامه درسی},
year = {2018},
volume = {1},
number = {2},
month = {December},
issn = {0000-0011},
pages = {1--7},
numpages = {6},
keywords = {دیدگاه، طبقه بندی، معنوی، میلر، برنامه درسی.},
}
%0 Journal Article
%T طبقه بندی میلر از دیدگاه های برنامه درسی
%A امین خندقی, مقصود
%J دانشنامه ایرانی برنامه درسی
%@ 0000-0011
%D 2018