سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و حسابرسی پویا , 2018-09-14

عنوان : ( بررسی تاثیربازاریابی حسی بروفاداری به برند با نقش میانجی گری کیفیت درک شده ورضایت مشتریان ال جی )

نویسندگان: محمد خلیلی , مجتبی پورسلیمی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

امروزه رقابت میان شرکت ها و کسب و کارهای قدرتمند دنیا صحنه ی جنگ نرم برندهای آنهاست. برند به عنوان با ارزشترین دارایی هر شرکتی محسوب می گردد. بنابراین هدف از انجام این تحقیق ، بررسی تاثیربازاریابی حسی بروفاداری به برند با نقش میانجی گری کیفیت درک شده ورضایت مشتریان برند ال جی در مشهد می باشد. روش تحقیق حاضر ، کاربردی و از نوع توصیفی -پیمایشی می باشد و از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است . داده های مورد نظر از بین مشتریان لوازم خانگی-صوتی وتصویری- ال جی درشهر مشهد با استفاده از ابزار پرسشنامه که روایی و پایایی آن مورد تأیید قرار گرفته و به روش نمونه گیری تصادفی ساده ، جمع آوری شده است . در نهایت داده های 384 پرسشنامه با استفاده از نرم افزار لیزرل و اس پی اس اس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است . یافته های حاصل از این پژوهش نشان داده است که بازاریابی حسی، رضایت مشتریان و کیفیت درک شده بر وفاداری به برند تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین بازاریابی حسی بر رضایت مشتریان و کیفیت درک شده تاثیر مثبتی داردو نیز کیفیت ادراک شده بر رضایت مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد و در نهایت اثر مثبت و معنادار بازاریابی حسی بر وفاداری به برند با نقش میانجی گری رضایت مشتریان و کیفیت درک شده تایید شد.

کلمات کلیدی

, بازاریابی حسی , وفاداری به برند, رضایت مشتریان, کیفیت درک شده
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1072825,
author = {محمد خلیلی and پورسلیمی, مجتبی},
title = {بررسی تاثیربازاریابی حسی بروفاداری به برند با نقش میانجی گری کیفیت درک شده ورضایت مشتریان ال جی},
booktitle = {سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و حسابرسی پویا},
year = {2018},
location = {تهران, ايران},
keywords = {بازاریابی حسی ، وفاداری به برند، رضایت مشتریان، کیفیت درک شده},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیربازاریابی حسی بروفاداری به برند با نقش میانجی گری کیفیت درک شده ورضایت مشتریان ال جی
%A محمد خلیلی
%A پورسلیمی, مجتبی
%J سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و حسابرسی پویا
%D 2018

[Download]