عنوان : ( بررسی تاثیر فرکانس تبلیغات بر تصویر برند به واسطه کیفیت ادراک شده برند -مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های فرش مشهد در شهر مشهد- )
نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , تهمینه سروری ,چکیده
تبلیغات همواره به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در فعالیت های بازاریابی به شمار رفته است. به همین منظور، این پژوهش به بررسی تاثیر فرکانس تبلیغات بر تصویر برند به واسطه کیفیت ادراک شده برند در بین مشتریان فروشگاه های فرش مشهد در شهر مشهد می پردازد. نمونه این مطالعه شامل 386 نفر از مشتریان فروشگاه فرش مشهد در مشهد می باشند. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از حیث اجرا پیمایشی بوده و دادهها با استفاده از پرسشنامه جمعآوری شده و جهت آزمون فرضیات از تکنیک مدلیابی معادلات ساختاری با نرمافزار آموس استفاده شده است. نتایج ما حاکی از آن است که فرکانس تبلیغات هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم و به واسطه کیفیت ادراک شده بر تصویر برند اثر مثبت و معنادار دارد.
کلمات کلیدی
تصویر برند؛ تبلیغات؛ فرکانس تبلیغات؛ کیفیت ادراک شده برند@inproceedings{paperid:1072992,
author = {رحیم نیا , فریبرز and اسلامی, قاسم and سروری, تهمینه},
title = {بررسی تاثیر فرکانس تبلیغات بر تصویر برند به واسطه کیفیت ادراک شده برند -مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های فرش مشهد در شهر مشهد-},
booktitle = {پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع},
year = {2019},
location = {ايران},
keywords = {تصویر برند؛ تبلیغات؛ فرکانس تبلیغات؛ کیفیت ادراک شده برند},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر فرکانس تبلیغات بر تصویر برند به واسطه کیفیت ادراک شده برند -مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های فرش مشهد در شهر مشهد-
%A رحیم نیا , فریبرز
%A اسلامی, قاسم
%A سروری, تهمینه
%J پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
%D 2019