عنوان : ( تعیین معیارهای مکان یابی فروشگاه های پوشاک )
نویسندگان: محدثه بهلولی باغان , محمدعلی پیرایش , مجید سالاری ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
مکان یابی تسهیلات یک جزء حیاتی برنامه ریزی استراتژیک برای طیف گسترده ای از شرکت ها، ارگان ها و فروشگاه ها می-باشد زیرا درصورت عدم توجه و انتخاب مکان نامناسب، مدیریت دچار صدمات جبران ناپذیری می گردد و از آنجایی که برای تعیین یک مکان مناسب نیاز به شناسایی معیارهای مناسب برای مکان یابی می باشد در این مقاله ابتدا به استخراج و تعیین معیارهای مکان یابی فروشگاه پرداخته می شود و در ادامه مطالعه موردی تعیین معیارهای مکان یابی فروشگاه پوشاک کت و شلوار انجام می شود و با استفاده از توزیع پرسش نامه در بین افراد باتجربه در این عرصه، اهمیت هریک از معیارها تعیین می گردد.
کلمات کلیدی
, مکان یابی, فروشگاه, پوشاک@inproceedings{paperid:1078555,
author = {بهلولی باغان, محدثه and پیرایش, محمدعلی and سالاری, مجید},
title = {تعیین معیارهای مکان یابی فروشگاه های پوشاک},
booktitle = {پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها},
year = {2019},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {مکان یابی، فروشگاه، پوشاک},
}
%0 Conference Proceedings
%T تعیین معیارهای مکان یابی فروشگاه های پوشاک
%A بهلولی باغان, محدثه
%A پیرایش, محمدعلی
%A سالاری, مجید
%J پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها
%D 2019