دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکدر هویت ورزش رضوی , 2019-11-27

عنوان : ( توسعه ی برند ورزشی با استفاده از مدل استراتژیک SOAR( مطالعه موردی باشگاه پدیده شهر خودرو( )

نویسندگان: مسعود دارابی , مهدی طالب پور , ملیحه سادات آقایی , ژاکلین استاورس , بهادر عزیزی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

ساالنه بخش چشمگیری از منابع معنوی و مادی در امر ورزش به هدر میرود و باید اذعان کرد که متأسفانه در ورزش کشوور اولویوتبنودی دقیقی برای کارها وجود ندارد و اصوال برنامه مناسبی برای توسعه ورزش مورد توجه نیست. یکی از انووا برناموهریوزیهوا، برناموهریوزی اسوتراتژیک میباشد که روشی است که یک سازمان از طریق آن استراتژی خود را برای دستیابی به اهداف سازمان خود ترسیم می کند )فورد و اهریوک، 2019 .) یکی از مدلهای برنامه ریزی استراتژیک، مدل SOAR است )شکل 1)؛ این مدل یک چارچوب مبتنی بر نقاط قووت اسوت کوه یوک رویکورد کول سیستم )ذینفعان(، به تفکر برنامهریزی و رهبری استراتژیک دارد )کول و استاوروس، 2016 .)چارچوب SOAR ،تفکور اسوتراتژیک، برناموهریوزی و رهبری را با استفاده از یک رویکرد مثبت راهنمایی برای پرس و جو در مورد نقاط قوت )S ،)فرصتها )O ،)آرزوها )A )و نتایج )R )قابل اندازهگیری افزایش میدهد و آینده برتر را تصور میکند )کول و استاوروس، 2019 .)با توجه به اینکه باشگاه پدیده شهر خودرو در سال جاری به لیگ قهرمانوان آسیا راه یافته است و در طی چند سال و حتی در یک فصل با برندهای مختلفی و مدیریتهای گوناگونی روبهرو بوده است و با چالشهوای مختلفوی مواجه بوده و همواره دچار مشکالتی بوده است. لذا باید با انجام پژوهشهای مناسب و کواربردی و بوا اسوتفاده از نظورات صواحبنظران، راهکارهوای مناسبی برای رسیدگی به این مشکالت و در نهایت توسعهی برند باشگاه پدیده شهر خودرو به دست آورد. در نهایوت امیود اسوت توا بوا بهرهگیوری مناسب از این مدل بتوان راهکارهای مناسبی را در اختیار مدیران و مسئولین مربوطه قرار داده تا برند این باشگاه را توسعه دهند

کلمات کلیدی

, برنامه ریزی استراتژیک, سوار, توسعه برند, پدیده شهر خودرو
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1078902,
author = {دارابی, مسعود and طالب پور, مهدی and ملیحه سادات آقایی and ژاکلین استاورس and بهادر عزیزی},
title = {توسعه ی برند ورزشی با استفاده از مدل استراتژیک SOAR( مطالعه موردی باشگاه پدیده شهر خودرو(},
booktitle = {دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکدر هویت ورزش رضوی},
year = {2019},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {برنامه ریزی استراتژیک، سوار، توسعه برند، پدیده شهر خودرو},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T توسعه ی برند ورزشی با استفاده از مدل استراتژیک SOAR( مطالعه موردی باشگاه پدیده شهر خودرو(
%A دارابی, مسعود
%A طالب پور, مهدی
%A ملیحه سادات آقایی
%A ژاکلین استاورس
%A بهادر عزیزی
%J دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکدر هویت ورزش رضوی
%D 2019

[Download]