عنوان : ( بررسی تاثیر تعهد مصرف کنندگان بر وفاداری به برند با میانجی گری اعتماد )مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات چی توز در مشهد( )
نویسندگان: مجتبی پورسلیمی , الهام شیدایی ,چکیده
با توجه به اهمیت و ضرورتی که متغیرهای تعهد مشتری، وفاداری به برند، اعتماد برای سازمانها دارد، هدف اصلی در این پژوهش شناسایی تاثیر تعهد مصرفکنندگان بر وفاداری به برند با میانجیگری اعتماد مصرفکنندگان محصولات چیتوز در مشهد میباشد. این پژوهش دارای 4 فرضیه است و به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش اجرا، توصیفی _ پیمایشی میباشد. جامعهی مورد مطالعه در این پژوهش، کلیه مصرفکنندگان محصولات برند چیتوز در شهر مشهد میباشد که انتخاب تعداد 384 نفر به منظور ارزیابی و سنجش قرار گرفتند. پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق، بر گرفته از پرسشنامههای تعهد مصرف کنندگان خشنودی قشلاقی) 1394 (، وفاداری به برند برینک ) 2006 (. اعتماد مشتری به برند بالستر) 2004 (.است. سپس از مدلیابی معادلات ساختاری، نرمافزار اسمارت پی ال اس جهت آزمون فرضیه ها استفاده شد. در نهایت تمامی فرضیات مورد پذیرش قرار گرفت و نتیجهگیری شد که تعهد مصرف کنندگان بر وفاداری به برند با میانجیگری اعتماد مصرفکنندگان محصولات چیتوز در مشهد دارای تاثیر مثبت و معناداری میباشند.
کلمات کلیدی
, تعهد مصرفکنندگان, وفاداری به برند, اعتماد مشتری@inproceedings{paperid:1079065,
author = {پورسلیمی, مجتبی and الهام شیدایی},
title = {بررسی تاثیر تعهد مصرف کنندگان بر وفاداری به برند با میانجی گری اعتماد )مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات چی توز در مشهد(},
booktitle = {سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری},
year = {2019},
location = {صوفیه- بلغارستان, ايران},
keywords = {تعهد مصرفکنندگان، وفاداری به برند، اعتماد مشتری},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر تعهد مصرف کنندگان بر وفاداری به برند با میانجی گری اعتماد )مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات چی توز در مشهد(
%A پورسلیمی, مجتبی
%A الهام شیدایی
%J سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
%D 2019