کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت , 2017-12-21

عنوان : ( نقش محیط های حرفه ای کارکنان در برنامه ریزی توسعه حرفه ای آنان )

نویسندگان: مرضیه کهندل , مرتضی کرمی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

برنامه های توسعه حرفه ای کارکنان بخشی از هویت و شناسه هر سازمانی محسوب می شود و برنامه ریزی برای ارتقای حرفهای، متاثر از زمینه وقوع تجارب یادگیری در هر سازمان می باشد. به عبارتی ساختار سازمانی، سیاست ها، اهداف و چشماندازهای سازمان است که تجارب یاددهی- یادگیری مورد نیاز و شیوه های آموزش ضمن خدمت را تعیین می کند. توسعه حرفه ای کارکنان ارتباط مستقیمی با سازماندهی تجارب یاددهی یادگیری دارد که در میان انوع مختلف کارکنان از یکدیگر متفاوت است لذا برای موفقیت در برنامه ریزی رشد حرفه ای کارکنان علاوه برکاربرد اصول آموزش بزرگسالان، می بایست بهنیازهای کارکنان به ویژه نیاز به تعلق و شناخت موقعیات های حرفه ای آنان تاکید نمود . در این مقاله علاوه بر این که به نقشو تاثیر عنصر تجارب یاددهی- یادگیری در توسعه حرفه ای کارکنان پرداخته شده است، روش های مختلف آموزش ضمن خدمت در سازمان ها و موسسات آموزشی با یکدیگر مقایسه شده اند تا نقش محیط های حرفه ای کارکنان در برنامه ریزیتوسعه حرفه آنان از این منظر تبیین گردد.

کلمات کلیدی

, توسعه حرفه ای, محیط های حرفه ای, تجارب یاددهی یادگیری, آموزش ضمن خدمت
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1079094,
author = {کهندل, مرضیه and کرمی, مرتضی},
title = {نقش محیط های حرفه ای کارکنان در برنامه ریزی توسعه حرفه ای آنان},
booktitle = {کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت},
year = {2017},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {توسعه حرفه ای، محیط های حرفه ای، تجارب یاددهی یادگیری، آموزش ضمن خدمت},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T نقش محیط های حرفه ای کارکنان در برنامه ریزی توسعه حرفه ای آنان
%A کهندل, مرضیه
%A کرمی, مرتضی
%J کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
%D 2017

[Download]