شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت , 2019-12-10

عنوان : ( انقلاب صنعتی چهارم و تاثیر آن بر کانال های ارتباطی خرده فروشان )

نویسندگان: فریبرز رحیم نیا , فاطمه صادق زاده معارفی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

در نیم قرن اخیر؛ پیشرفت شتاب دار فن آوری رایانه و مخابرات موجب ارتباط گسترده و آنی بین انسان ها در سراسر زمین شده است.انقلاب صنعتی چهارم بر پایه ارتباط دیجیتالی بین کارخانه ها، ماشین ها و ابزارآلات تولید، اشیای متصل به اینترنت و نهایتا انسان استوار است. با کمک حجم عظیم داده های به دست آمده از عوامل فوق و پردازش و تبدیل آنها به اطلاعات مفید می توان بهره وری تولید را افزایش و مشکلات تولید و قیمت تمام شده کالا را کاهش داد. کسب وکارها با داشتن سیستم های مناسب می توانند کالا و خدمات بی عیب و نقصی را به مشتریان خود تحویل دهند تا از بازگشت دوباره آنها در آینده اطمینان حاصل کنند.در این مقاله تلاش می شود با بررسی انواع کانال های ارتباطی کسب وکارها بامشتریان و بطور خاص بررسی کانال همه جانبه و عوامل تاثیر گذار برآن سعی بر ایجاد تجربه خرید متمایز و با کیفیت پرداخته شود.

کلمات کلیدی

, انقلاب صنعتی چهارم, کانال های ارتباطی, کانال همه جانبه, خرده فروش
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1079219,
author = {رحیم نیا , فریبرز and صادق زاده معارفی, فاطمه},
title = {انقلاب صنعتی چهارم و تاثیر آن بر کانال های ارتباطی خرده فروشان},
booktitle = {شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت},
year = {2019},
location = {تهران, ايران},
keywords = {انقلاب صنعتی چهارم،کانال های ارتباطی، کانال همه جانبه، خرده فروش},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T انقلاب صنعتی چهارم و تاثیر آن بر کانال های ارتباطی خرده فروشان
%A رحیم نیا , فریبرز
%A صادق زاده معارفی, فاطمه
%J شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
%D 2019

[Download]