عنوان : ( بررسی استراتژی های نوین در بازاریابی خدمات بانکی )
نویسندگان: محمدمهدی فراحی , محمد گل محمدی , فرشاد زمانیان نجات زاده ,چکیده
بازاریابی؛ از ابزارهایی است که می تواند رشد درآمدهای بانک را افزایش دهد. استراتژی بازاریابی بر ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتریان تاکید می کند و به موضوع توسعه این ارتباط در حوزه مشتریان می پردازد. از آنجایی که ارایه خدمات بانکی به دلیل یکسان بودن خدمات و میزان بالای رقابت، امر بازاریابی را برای بانک ها دشوار می نماید، ناگزیر بانک ها برای کسب سهم بازار و حفظ بقا همیشه به دنبال پیدا کردن روش های نوین بازاریابی هستند. با توجه به افزایش رقابت در صنعت بانکداری طی چند سال اخیر و ظهور بانک های خصوصی، الزام استفاده از روش های نوین بازاریابی در ارایه خدمات جدید بیش از پیش احساس می شود. در بانکداری نوین، به عنوان نماد بازارهای پولی و واسط بازارهای سرمایه، بازاریابی؛ افزایش درآمد بانک از طریق سودآور ساختن رابطه مشتریان با بانک در طول زمان تعریف گردیده و در این سودآوری، تامین نیازها، بهبود رابطه بلندمدت و پایدار و در نهایت رضایت مشتریان از اهمیت فراوانی برخوردار است.
کلمات کلیدی
, استراتژی نوین بازاریابی, بانکداری اختصاصی, خدمات بانکداری@inproceedings{paperid:1079828,
author = {فراحی, محمدمهدی and گل محمدی, محمد and زمانیان نجات زاده, فرشاد},
title = {بررسی استراتژی های نوین در بازاریابی خدمات بانکی},
booktitle = {اولین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار و حسابداری با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد مقاومتی},
year = {2018},
location = {تهران, ايران},
keywords = {استراتژی نوین بازاریابی، بانکداری اختصاصی، خدمات بانکداری},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی استراتژی های نوین در بازاریابی خدمات بانکی
%A فراحی, محمدمهدی
%A گل محمدی, محمد
%A زمانیان نجات زاده, فرشاد
%J اولین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار و حسابداری با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد مقاومتی
%D 2018