عنوان : ( بررسی نقش تجزیه و تحلیل بازاریابی و زیرکی بازار برکسب مزیت رقابتی پایدار )
نویسندگان: مسعود آبیار , فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان ,چکیده
تجزیه و تحلیل بازارایابی که بخشی از حوزه تجزیه و تحلیل کسب و کار است اشاره به گردآوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده ها برای استخراج بینش های مفید جهت پشتیبانی تصمیم گیری بازاریابی است. در حالی که شرایط مختلف مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل کسب و کار به اندازه کافی مورد مطالعه قرار نگرفته است، مشخص نیست که تجزیه و تحلیل کسب و کار چگونه میتواند به منظور بهبود رقابت/عملکرد شرکت مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله به صورت مطالعه ای اسنادی و مروری به رابطه بین استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی و زیرکی بازار و نقش آن در کسب مزیت رقابتی پایدار پرداخته می شود. نتایج این مطالعه نشان می دهد که استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی می تواند تاثیر مثبتی بر زیرکی بازار داشته باشد و منجر به کسب مزیت رقابتی پایدار برای شرکت ها شود.
کلمات کلیدی
, تجزیه و تحلیل بازاریابی, زیرکی بازار, مزیت رقابتی پایدار.@inproceedings{paperid:1080266,
author = {آبیار, مسعود and رحیم نیا , فریبرز and حدادیان, علیرضا},
title = {بررسی نقش تجزیه و تحلیل بازاریابی و زیرکی بازار برکسب مزیت رقابتی پایدار},
booktitle = {کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت},
year = {2020},
location = {قزوین, ايران},
keywords = {تجزیه و تحلیل بازاریابی، زیرکی بازار، مزیت رقابتی پایدار.},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی نقش تجزیه و تحلیل بازاریابی و زیرکی بازار برکسب مزیت رقابتی پایدار
%A آبیار, مسعود
%A رحیم نیا , فریبرز
%A حدادیان, علیرضا
%J کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت
%D 2020