نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای , 2020-06-21

عنوان : ( بررسی تأثیر به یادآوری تجربه برند بر نیتهای حمایتی دانشجویان و مشارکت در فعالیتهای آینده دانشگاه به واسطه هویت یابی برند )

نویسندگان: فاطمه گودرزی , فریبرز رحیم نیا ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

در عصر کنونی دانشگاه‎ها مانند هر برند دیگری با فضای رقابتی مواجهه هستند که این موضوع باعث توجه بیش از پیش دانشگاه‎ها به مباحثی چون برندسازی و تکنیک‎های بازاریابی شده است. حمایت دانشجویان و دانش‎آموختگان از برند دانشگاه از جمله عواملی است که باعث می‎گردد افراد هر چه بیشتر به سمت دانشگاه جذب شوند. بنابراین دانشگاه‎ها در تلاش برای جذب هر چه بیشتر این حمایت‎ها هستند تا از طریق آن بتوانند قابلیت رقابت‎پذیری خود را افزایش دهند و نقش گسترده‎تری در پیشرفت علمی کشور خود داشته باشند. از این رو در مطالعه حاضر مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رفتار‎های حمایتی دانشجویان مورد بررسی قرار گرفته است. بدین منظور نخست حمایت از برند و اهمیت آن، سپس نیت‎های حمایتی و مشارکت در فعالیت‎های آینده دانشگاه، هویت‎یابی برند، به یادآوری تجربه برند تشریح شده است و در آخر مدل مفهومی ارائه گردیده است.

کلمات کلیدی

, به یادآوری تجربه برند, نیت‎های حمایتی, مشارکت در فعالیتهای آینده, هویت‎یابی برند
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1080295,
author = {گودرزی, فاطمه and رحیم نیا , فریبرز},
title = {بررسی تأثیر به یادآوری تجربه برند بر نیتهای حمایتی دانشجویان و مشارکت در فعالیتهای آینده دانشگاه به واسطه هویت یابی برند},
booktitle = {نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای},
year = {2020},
location = {گنبد کاووس, ايران},
keywords = {به یادآوری تجربه برند، نیت‎های حمایتی، مشارکت در فعالیتهای آینده، هویت‎یابی برند},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تأثیر به یادآوری تجربه برند بر نیتهای حمایتی دانشجویان و مشارکت در فعالیتهای آینده دانشگاه به واسطه هویت یابی برند
%A گودرزی, فاطمه
%A رحیم نیا , فریبرز
%J نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
%D 2020

[Download]