عنوان : ( بررسی تأثیر به یادآوری تجربه برند بر نیتهای حمایتی دانشجویان و مشارکت در فعالیتهای آینده دانشگاه به واسطه هویت یابی برند )
نویسندگان: فاطمه گودرزی , فریبرز رحیم نیا ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
در عصر کنونی دانشگاهها مانند هر برند دیگری با فضای رقابتی مواجهه هستند که این موضوع باعث توجه بیش از پیش دانشگاهها به مباحثی چون برندسازی و تکنیکهای بازاریابی شده است. حمایت دانشجویان و دانشآموختگان از برند دانشگاه از جمله عواملی است که باعث میگردد افراد هر چه بیشتر به سمت دانشگاه جذب شوند. بنابراین دانشگاهها در تلاش برای جذب هر چه بیشتر این حمایتها هستند تا از طریق آن بتوانند قابلیت رقابتپذیری خود را افزایش دهند و نقش گستردهتری در پیشرفت علمی کشور خود داشته باشند. از این رو در مطالعه حاضر مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رفتارهای حمایتی دانشجویان مورد بررسی قرار گرفته است. بدین منظور نخست حمایت از برند و اهمیت آن، سپس نیتهای حمایتی و مشارکت در فعالیتهای آینده دانشگاه، هویتیابی برند، به یادآوری تجربه برند تشریح شده است و در آخر مدل مفهومی ارائه گردیده است.
کلمات کلیدی
, به یادآوری تجربه برند, نیتهای حمایتی, مشارکت در فعالیتهای آینده, هویتیابی برند@inproceedings{paperid:1080295,
author = {گودرزی, فاطمه and رحیم نیا , فریبرز},
title = {بررسی تأثیر به یادآوری تجربه برند بر نیتهای حمایتی دانشجویان و مشارکت در فعالیتهای آینده دانشگاه به واسطه هویت یابی برند},
booktitle = {نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای},
year = {2020},
location = {گنبد کاووس, ايران},
keywords = {به یادآوری تجربه برند، نیتهای حمایتی، مشارکت در فعالیتهای آینده، هویتیابی برند},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تأثیر به یادآوری تجربه برند بر نیتهای حمایتی دانشجویان و مشارکت در فعالیتهای آینده دانشگاه به واسطه هویت یابی برند
%A گودرزی, فاطمه
%A رحیم نیا , فریبرز
%J نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
%D 2020