چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری , 2020-02-09

عنوان : ( بررسی تاثیر به یادآوری تجربه برند بر پیشنهادات دانشجویان برای بهبود و وابستگی به برند دانشگاه بواسطه هویت یابی برند )

نویسندگان: فاطمه گودرزی , فریبرز رحیم نیا ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

امروزه دانشگاه ها مانند هر برند دیگری با فضای رقابتی رو به رو هستند که این امر باعث توجه دانشگاه ها به بحث برندسازی و تکنیک های بازاریابی گردیده است. رفتار های حمایتی دانشجویان و فارغ التحصیلان از جمله عواملی هستند که موجب جذب هرچه بیشتر افراد به سمت دانشگاه می گردد و می توانند در بالا رفتن شهرت و اعتبار یک دانشگاه بسیار کمک کننده باشد؛ لذا دانشگاه ها سعی در افزایش هر چه بیشتر این حمایت ها دارند تا با استفاده از آن بتوانند قابلیت رقابت پذیری خود را بالا برده و سهم بیشتری در پیشرفت علمی کشور خود داشته باشند. از این رو در این مطالعه مدل مفهومی عوامل تاثیر گذار بر رفتار های حمایتی دانشجویان مورد بررسی قرار داده شده است. بدین منظور ابتدا حمایت از برند و اهمیت آن، سپس پیشنهادات برای بهبود و وابستگی به دانشگاه، هویت یابی برند، به یادآوری تجربه برند تشریح گردیده و در آخر مدل مفهومی ارائه شده است.

کلمات کلیدی

, به یادآوری تجربه برند, پیشنهادات برای بهبود, وابستگی به دانشگاه, هویت یابی برند
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1080297,
author = {گودرزی, فاطمه and رحیم نیا , فریبرز},
title = {بررسی تاثیر به یادآوری تجربه برند بر پیشنهادات دانشجویان برای بهبود و وابستگی به برند دانشگاه بواسطه هویت یابی برند},
booktitle = {چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری},
year = {2020},
location = {اهواز, ايران},
keywords = {به یادآوری تجربه برند، پیشنهادات برای بهبود، وابستگی به دانشگاه، هویت یابی برند},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر به یادآوری تجربه برند بر پیشنهادات دانشجویان برای بهبود و وابستگی به برند دانشگاه بواسطه هویت یابی برند
%A گودرزی, فاطمه
%A رحیم نیا , فریبرز
%J چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
%D 2020

[Download]