عنوان : ( بررسی تاثیر محتوای پیشبرد فروش رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی گری تصویر یرند )
نویسندگان: نگار قناعت , فریبرز رحیم نیا , آذر کفاش پور ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
توسعه و مدیریت برند برای بسیاری از سازمانها جز اولویتهای اصلی به شمار می رود.زیرا برند یکی از با ارزش ترین دارایی برای سازمانها محسوب می شودبرای دستیابی به مزیت رقابتی ، فعالیتهای بازاریابی در نظر گرفته شده در این سازمانها باید رویکردی اثر بخش داشته باشند و ارتباطات بازاریابی مرتبط با برند هم راستا با استراتژیهای بازاریابی صورت گیرد با ظهور رسانه ای اجتماعی و گسترش آن برندها از کاالی موثر جهت انتشار پیامهای بازاریابی خود استفاده نمودند و...
کلمات کلیدی
, محتوای پیشبرد فروش, رسانه های اجتماعی تصویر برند, قصد رفتاری مصرف کنندگان ,@inproceedings{paperid:1081632,
author = {قناعت, نگار and رحیم نیا , فریبرز and کفاش پور, آذر},
title = {بررسی تاثیر محتوای پیشبرد فروش رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی گری تصویر یرند},
booktitle = {نخستین همایش ملی رویکردهای نوین در مطالعات میان رشته ای},
year = {2020},
location = {گنبدکاووس, ايران},
keywords = {محتوای پیشبرد فروش- رسانه های اجتماعی تصویر برند-قصد رفتاری مصرف کنندگان -},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر محتوای پیشبرد فروش رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی گری تصویر یرند
%A قناعت, نگار
%A رحیم نیا , فریبرز
%A کفاش پور, آذر
%J نخستین همایش ملی رویکردهای نوین در مطالعات میان رشته ای
%D 2020