عنوان : ( شاخصهای محیطهای یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشتههای علوم انسانی دانشگاهها و میزان توجه به آنها )
نویسندگان: مصطفی باقریان فرد , احمدرضا نصر اصفهانی , محمدرضا آهنچیان ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
این پژوهش به شناسایی شاخص های محیط های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها پرداخته است و میزان توجه به آن ها در نظام دانشگاهی را مطالعه کرده است.
کلمات کلیدی
, محیط های یاددهی و یادگیری, دروس علوم انسانی, دانشگاهها@article{paperid:1082871,
author = {مصطفی باقریان فرد and احمدرضا نصر اصفهانی and آهنچیان, محمدرضا},
title = {شاخصهای محیطهای یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشتههای علوم انسانی دانشگاهها و میزان توجه به آنها},
journal = {پژوهش های برنامه درسی},
year = {2021},
volume = {10},
number = {2},
month = {February},
issn = {2251-6794},
pages = {258--289},
numpages = {31},
keywords = {محیط های یاددهی و یادگیری- دروس علوم انسانی- دانشگاهها},
}
%0 Journal Article
%T شاخصهای محیطهای یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشتههای علوم انسانی دانشگاهها و میزان توجه به آنها
%A مصطفی باقریان فرد
%A احمدرضا نصر اصفهانی
%A آهنچیان, محمدرضا
%J پژوهش های برنامه درسی
%@ 2251-6794
%D 2021