عنوان : ( شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توه به آن ها )
نویسندگان: مصطفی باقریان فر , احمدرضا نصر اصفهانی , محمدرضا آهنچیان ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
در این مقاله شاخص های محتوای یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است.
کلمات کلیدی
, شاخص های محتوا, دروس, رشته های علوم انسانی, دانشگاه ها@article{paperid:1082873,
author = {مصطفی باقریان فر and احمدرضا نصر اصفهانی and آهنچیان, محمدرضا},
title = {شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توه به آن ها},
journal = {علوم تربیتی - شهید چمران اهواز},
year = {2020},
volume = {27},
number = {2},
month = {December},
issn = {2008-8817},
pages = {225--252},
numpages = {27},
keywords = {شاخص های محتوا- دروس- رشته های علوم انسانی- دانشگاه ها},
}
%0 Journal Article
%T شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توه به آن ها
%A مصطفی باقریان فر
%A احمدرضا نصر اصفهانی
%A آهنچیان, محمدرضا
%J علوم تربیتی - شهید چمران اهواز
%@ 2008-8817
%D 2020