عنوان : ( برندینگ و اکوتوریسم )
نویسندگان: نجمه اله بیگی مقدم , امین کاربر , مهدی کلاهی ,چکیده
امروزه موفقیت در گردشگری به ویژه به دلیل رقابت زیادی که در جهان وجود دارد تحت تاثیر آگاهی از مقصد مورد بازدید بوده و این مکانها نیز به دنبال جلب توجه میباشند. از طرف دیگر، برطرف کردن نیازهای گردشگران باعث ایجاد جذابیت و همچنین افزایش توان رقابتی مکانهای گردشگری میشود. مکانهایی که توانایی رفع نیاز گردشگران اعم از نیازهای تفریحی، بهداشتی و اسکان را در سطح مطلوبی داشته باشند، میتوانند در رقابتها موفقتر عمل کنند. در این راستا یکی از ابزارهای اساسی به منظور ایجاد و حفظ رقابت، برندینگ میباشد. برند موفق گردشگری باعث میشود تا بخاطر مزیت رقابتی، گردشگران بیشتری جذب شوند، افزایش درآمد و رونق اقتصادی حاصل گردد، کیفیت سرویسدهی افزایش یابد، و همچنین مکان مورد بازدید نیز بهتر توسعه یا حفاظت گردد. اگر این حلقه توسعه که برندینگ ایجاد میکند بدرستی درک و بکار برده شود، زمینه پویایی شغلی و رضایت اجتماعی را رقم میزند که اکوتوریسم را در دنیای رقابت با سایر گرایشهای توریستی موفقتر میگرداند.
کلمات کلیدی
, گردشگری, بازاریابی, رقابت, مشتری مداری@inproceedings{paperid:1082968,
author = {نجمه اله بیگی مقدم and امین کاربر and کلاهی, مهدی},
title = {برندینگ و اکوتوریسم},
booktitle = {کنفرانس ملی اکوتوریسم، فرهنگ و توسعه گردشگری},
year = {2019},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {گردشگری، بازاریابی، رقابت، مشتری مداری},
}
%0 Conference Proceedings
%T برندینگ و اکوتوریسم
%A نجمه اله بیگی مقدم
%A امین کاربر
%A کلاهی, مهدی
%J کنفرانس ملی اکوتوریسم، فرهنگ و توسعه گردشگری
%D 2019