کنفرانس ملی اکوتوریسم، فرهنگ و توسعه گردشگری , 2019-12-04

عنوان : ( برندینگ و اکوتوریسم )

نویسندگان: نجمه اله بیگی مقدم , امین کاربر , مهدی کلاهی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

امروزه موفقیت در گردشگری به ویژه به دلیل رقابت زیادی که در جهان وجود دارد تحت تاثیر آگاهی از مقصد مورد بازدید بوده و این مکان‏ها نیز به دنبال جلب توجه می‏باشند. از طرف دیگر، برطرف کردن نیازهای گردشگران باعث ایجاد جذابیت و همچنین افزایش توان رقابتی مکان‏های گردشگری می‏شود. مکان‏هایی که توانایی رفع نیاز گردشگران اعم از نیازهای تفریحی، بهداشتی و اسکان را در سطح مطلوبی داشته باشند، می‏توانند در رقابت‏ها موفق‏تر عمل کنند. در این راستا یکی از ابزارهای اساسی به منظور ایجاد و حفظ رقابت، برندینگ می‏باشد. برند موفق گردشگری باعث می‏شود تا بخاطر مزیت رقابتی، گردشگران بیشتری جذب شوند، افزایش درآمد و رونق اقتصادی حاصل گردد، کیفیت سرویس‏دهی افزایش یابد، و همچنین مکان مورد بازدید نیز بهتر توسعه یا حفاظت گردد. اگر این حلقه توسعه که برندینگ ایجاد می‏کند بدرستی درک و بکار برده شود، زمینه پویایی شغلی و رضایت اجتماعی را رقم می‏زند که اکوتوریسم را در دنیای رقابت با سایر گرایش‏های توریستی موفق‏تر می‏گرداند.

کلمات کلیدی

, گردشگری, بازاریابی, رقابت, مشتری مداری
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1082968,
author = {نجمه اله بیگی مقدم and امین کاربر and کلاهی, مهدی},
title = {برندینگ و اکوتوریسم},
booktitle = {کنفرانس ملی اکوتوریسم، فرهنگ و توسعه گردشگری},
year = {2019},
location = {مشهد, ايران},
keywords = {گردشگری، بازاریابی، رقابت، مشتری مداری},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T برندینگ و اکوتوریسم
%A نجمه اله بیگی مقدم
%A امین کاربر
%A کلاهی, مهدی
%J کنفرانس ملی اکوتوریسم، فرهنگ و توسعه گردشگری
%D 2019

[Download]