عنوان : ( بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده - شهر مشهد. )
نویسندگان: مجتبی پورسلیمی , احمد جوان جعفری , الهه هدشی , محمد همتی جوانمرد ,چکیده
چابکی بازاریابی به عنوان مفهومی جدید در شرکت هایی که به صورت مستقیم با مشتریان سر و کار دارند مطرح است و شرکت هایی که این توانایی را دارند می توانند واکنش سریع و چابک به تغییرات محیطی و بازار سریع تر از رقبا داشته باشند. این فرآیند ها در سیستم مدیریت با مشتری برنامه ریزی، اجرا و بازخورد گیری می شود. هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده در شهر مشهد؛ می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش از نوع همبستگی است. جامعه آماری 139 کارمند و مدیر که در شعب مختلف بانک آینده مشغول به کار و خدمت رسانی مستقیم به مشتریان در سطح شهر مقدس مشهد هستند و به پرسش نامه اقتباسی و بومی سازی شده در سال 1399 پاسخ دادند. برای سنجش پایایی از سه آزمون بار عاملی، آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی استفاده که پایایی تحقیق تایید شده و برای سنجش روایی از آزمون روایی همگرا (متوسط واریانس استخراج شدهAVE ) استفاده شده است. پس از جمع آوری اطلاعات، برای تجزیه و تحلیل داده ها نرم افزار PLS به کارگیری و فرض های تحقیق با توجه به مدل ارائه شده تایید گردید. یافته های تحقیق نشان می دهد مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری بر چابکی بازاریابی شعب بانک آینده در شهر مشهد تاثیر مثبت و معنی داری دارد. در نتیجه اجرای راهبردهای مناسب به منظور بهبود یادگیری سازمانی و افزایش توانایی واکنش سریع سازمان به بازار و مشتریان قبل از رقبا می تواند عملکرد سازمان مورد تحقیق را بهبود بخشد.
کلمات کلیدی
, مدیریت ارتباط با مشتری, چابکی بازاریابی, قابلیت نوآوری, بانک آینده@inproceedings{paperid:1083334,
author = {پورسلیمی, مجتبی and احمد جوان جعفری and الهه هدشی and محمد همتی جوانمرد},
title = {بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده - شهر مشهد.},
booktitle = {هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه،},
year = {2020},
location = {تهران, ايران},
keywords = {مدیریت ارتباط با مشتری، چابکی بازاریابی، قابلیت نوآوری، بانک آینده},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده - شهر مشهد.
%A پورسلیمی, مجتبی
%A احمد جوان جعفری
%A الهه هدشی
%A محمد همتی جوانمرد
%J هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه،
%D 2020