عنوان : ( بررسی نقش مربیگری (کوچینگ) در کسب و کارها )
نویسندگان: محمدرضا بیاتی , مهدی خجسته پور , سیده پگاه امامی مقدم , سهیل وفائی , معصومه باصفت , سیده ریحانه سیدی , مصطفی عمارلو ,چکیده
مربیگری کسب و کار و هدایت در تجارت، حرفه ای جدید در کسب و کار می باشد که بیش از دو دهه از پیدایش آن نمی گذرد. با این وجود به دلیل میزان تاثیر گذاری فراوان آن در رشد صنایع به خصوص توسعه سریع شرکت های تازه تاسیس کوچک و متوسط و کمک به رشد سریع مالی و حرفه ای شرکت ها به صنعتی در حال رشد در کسب و کار مبدل گردیده است. مربی گری کسب و کار ترکیبی از دانش، تجربه، پشتیبانی و انگیزش از سوی راهنمایانی است که در مدیریت تجاری تخصص دارند. در مربیگری به کارآفرینان یا صاحبان شرکت کمک میشود تا به اهداف کسب و کارشان برسند. کلیت این فرایند به گونهای است که در آن، مالکان کسب و کارهای کوچک و متوسط در بخشهای مختلف و متنوعی نظیر: فروش، مدیریت، رهبری، ساخت تیم، برنامهریزی، بازاریابی، تولید و بسیاری موارد دیگر را با استفاده از روشها و تکنیکهای حرفهای و تجارت اختصاصی در زمان معینی راهنمایی میکنند تا آنها به نتایج مشخص و قابل قبولی دست یابند. کارآفرینان در راه اندازی و مدیریت کسب و کار با چالش های متنوعی رو به رو هستند. استفاده از مربیان کسب و کار در کمک به کارآفرینان برای درک نقاط کور، چالش ها و موانع کسب و کار نقش مهمی ایفا می کند.
کلمات کلیدی
, کوچینگ, نظریه داده بنیاد, بازار کار, مربیگری (کوچینگ) کسب و کار@inproceedings{paperid:1083362,
author = {بیاتی, محمدرضا and خجسته پور, مهدی and امامی مقدم, سیده پگاه and وفائی, سهیل and باصفت, معصومه and سیدی, سیده ریحانه and عمارلو, مصطفی},
title = {بررسی نقش مربیگری (کوچینگ) در کسب و کارها},
booktitle = {کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار},
year = {2020},
location = {تهران, ايران},
keywords = {کوچینگ، نظریه داده بنیاد، بازار کار، مربیگری (کوچینگ) کسب و کار},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی نقش مربیگری (کوچینگ) در کسب و کارها
%A بیاتی, محمدرضا
%A خجسته پور, مهدی
%A امامی مقدم, سیده پگاه
%A وفائی, سهیل
%A باصفت, معصومه
%A سیدی, سیده ریحانه
%A عمارلو, مصطفی
%J کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار
%D 2020