پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی , 2020-12-28

عنوان : ( بررسی تأثیر کیفیت ادغام کانال همه کاره بر وفاداری مشتری به واسطه مشارکت مشتری )

نویسندگان: زینت پارسائی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

چکیده امروزه مشتریان تمایل دارند از کانال ها و راه های ارتباطی بیشتری در مسیر مشارکت خود با سازمان استفاده کنند. رفتار مشتریان با گسترش فناوری ها و کانال های آنلاین دچار تغییر و تحولات شده است و آنها اغلب تمایل دارند همزمان از چندین کانال و نقاط تماس استفاده کنند. سازمان ها نیز به طور فزاینده ای سعی دارند حضور فیزیکی خود را کاهش داده و مشتریان را به سمت کانال های دیجیتال هدایت کنند. از این رو، با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی کیفیت ادغام کانال همه کاره شکل گرفته است که سازمان کانال ها را پیشنهاد می دهد و مشتری انتخاب می کند. در حقیقت این تعاملات بین سازمان و مشتری، مشارکت مشتری است که از طریق کانال های آفلاین و آنلاین شکل می گیرد. به طور کلی هریک از این کانال ها مجرایی ویژه برای انتقال ایده و خدمت به مشتریان هستند. ادغام این کانال ها و استفاده مشتریان به طور یکپارچه از این کانال ها برای دریافت خدمتشان، مبنای ارزیابی آنها از کیفیت خدمات دریافتی از سازمان است که میتواند منجر به وفاداری مشتری شود. هدف از این مقاله بررسی تأثیر کیفیت ادغام کانال همه کاره بر وفاداری مشتری با نقش واسط مشارکت مشتری است. بدین منظور نخست کیفیت ادغام کانال همه کاره، مشارکت مشتری و وفاداری مشتری و رابطه میان آنها تشریح شده است و در آخر مدل مفهومی ارائه گردیده است.

کلمات کلیدی

, کیفیت ادغام کانال همه کاره, مشارکت مشتری, وفاداری مشتری.
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1083702,
author = {پارسائی, زینت and اسلامی, قاسم and رحیم نیا , فریبرز},
title = {بررسی تأثیر کیفیت ادغام کانال همه کاره بر وفاداری مشتری به واسطه مشارکت مشتری},
booktitle = {پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی},
year = {2020},
location = {تهرال, ايران},
keywords = {کیفیت ادغام کانال همه کاره، مشارکت مشتری، وفاداری مشتری.},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تأثیر کیفیت ادغام کانال همه کاره بر وفاداری مشتری به واسطه مشارکت مشتری
%A پارسائی, زینت
%A اسلامی, قاسم
%A رحیم نیا , فریبرز
%J پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
%D 2020

[Download]