پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی , 2020-12-28

عنوان : ( ارائه مدل شکل گیری رضایت مشتری: برجسته سازی نقش کیفیت ادغام کانال همه کاره و ارزش درک شده کانال همه کاره در بانکداری )

نویسندگان: زینت پارسائی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

امروزه، رفتار مشتریان در زمینه خرده ‌فروشی دستخوش تغییر قابل توجهی شده است که در اثر گسترش کانال آنلاین و ظهور فن‌آوری ‌های دیجیتال است. در حقیقت، مشتری به دنبال راه‌ هایی جدید برای جستجوی اطلاعات، ایجاد خرید، اتصال با شرکت‌ها و دستیابی به این هدف است. با توجه به تحقیقات صورت گرفته، اغلب مدیران ارشد کانال همه کاره را به عنوان یک فعالیت اولویت دار در سازمان ها در نظر می گیرند. با وجود موارد فوق، تحقیقات دانشگاهی در مورد کانال همه کاره هنوز در مراحل اولیه خود است. با توجه به هماهنگی و هم افزایی بین کانال ها و ارزش مثبت ایجاد شده توسط سیستم های کانال همه کاره در بانکداری مفهوم کیفیت ادغام کانال همه کاره و ارزش درک شده کانال همه کاره مطرح شده است که پاسخ مشتری یعنی رضایت مشتری را به دنبال دارد. بنابراین با ادغام و هم افزایی بین کانال ها و ارزش مثبت ایجاد شده توسط کانال همه کاره در بانک ها منجر به رضایت مشتری از بانک می شود. هدف از این مقاله بررسی تأثیر کیفیت ادغام کانال همه کاره و ارزش درک شده کانال همه کاره بر رضایت مشتری است. بدین منظور نخست کیفیت ادغام کانال همه کاره، ارزش درک شده کانال همه کاره و رضایت مشتری و رابطه میان آنها تشریح شده است و در آخر مدل مفهومی ارائه گردیده است.

کلمات کلیدی

, کیفیت ادغام کانال همه کاره, ارزش درک شده کانال همه کاره, رضایت مشتری, بانکداری.
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1083703,
author = {پارسائی, زینت and اسلامی, قاسم and رحیم نیا , فریبرز},
title = {ارائه مدل شکل گیری رضایت مشتری: برجسته سازی نقش کیفیت ادغام کانال همه کاره و ارزش درک شده کانال همه کاره در بانکداری},
booktitle = {پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی},
year = {2020},
location = {ايران},
keywords = {کیفیت ادغام کانال همه کاره، ارزش درک شده کانال همه کاره، رضایت مشتری، بانکداری.},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T ارائه مدل شکل گیری رضایت مشتری: برجسته سازی نقش کیفیت ادغام کانال همه کاره و ارزش درک شده کانال همه کاره در بانکداری
%A پارسائی, زینت
%A اسلامی, قاسم
%A رحیم نیا , فریبرز
%J پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
%D 2020

[Download]