عنوان : ( بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار بر قصد خرید کاربران اینستاگرام به واسطه حسادت خوش-خیم )
نویسندگان: مهدی غلامی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا ,چکیده
با رشد و توسعه فضای دیجیتال، بازاریابها و شرکتها از رسانههای اجتماعی، بهعنوان بخشی از استراتژیهای بازاریابی خود و روشی کمهزینه استفاده میکنند. یکی از استراتژیهای بازاریابی در رسانههای اجتماعی استفاده از افراد تأثیرگذار برای معرفی و شناساندن برندها و محصولات به کاربران این رسانهها است. پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر افراد تأثیرگذار فعال در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی بر قصد خرید کاربران اینستاگرام از طریق حسادت خوش خیم، صورت گرفته است. نتایج بیان گر این است که تائید افراد تاثیرگذار در اینستاگرام می تواند باعث ایجاد احساس حسادت خوش خیم در دنبال کنندگان آن ها شود. همچنین نتایج نشان داد که معرفی و تائید محصولات توسط افراد تاثیرگذار در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، به واسطه حسادتی که دنبال کنندگانشان به این افراد دارند می تواند باعث قصد و تمایل خرید این محصولات شود.
کلمات کلیدی
تائید افراد تأثیرگذار؛ حسادت خوش خیم؛ قصد خرید؛ بازاریابی تاثیرگذار.@inproceedings{paperid:1084461,
author = {غلامی, مهدی and اسلامی, قاسم and رحیم نیا , فریبرز},
title = {بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار بر قصد خرید کاربران اینستاگرام به واسطه حسادت خوش-خیم},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی «چالشها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری»},
year = {2021},
location = {ايران},
keywords = {تائید افراد تأثیرگذار؛ حسادت خوش خیم؛ قصد خرید؛ بازاریابی تاثیرگذار.},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار بر قصد خرید کاربران اینستاگرام به واسطه حسادت خوش-خیم
%A غلامی, مهدی
%A اسلامی, قاسم
%A رحیم نیا , فریبرز
%J دومین کنفرانس بین المللی «چالشها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری»
%D 2021