عنوان : ( بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار در اینستاگرام بر قصد خرید کاربران به واسطه نگرش به برند و نقش تعدیل گر خودگسستگی )
نویسندگان: مهدی غلامی , قاسم اسلامی , فریبرز رحیم نیا ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
با گسترش فناوریهای دیجیتال، استفاده از رسانههای اجتماعی، به عنوان یک استراتژی مهم و در عین حال کم هزینه در میان کسب وکارهای مختلف رواج یافته است. یکی از روش های رایج در بازاریابی رسانههای اجتماعی استفاده از افراد تأثیرگذار برای تبلیغات برندها و معرفی آنها به کاربران است. پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر افراد تأثیرگذار فعال در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی بر قصد خرید کاربران اینستاگرام از طریق نگرش به برند و با توجه به نقش تعدیل گر خود گسستگی صورت گرفته است. نتایج بیان گر تأثیر مثبت تائید افراد تأثیرگذار بر نگرش مثبت کاربران به برندهای معرفی شده توسط این افراد است. همچنین نتایج نشان داد که تائید افراد تأثیرگذار به واسطه نگرش مثبت به برند بر قصد خرید دنبال کنندگان آن ها اثر مثبت و معناداری دارد. در نهایت اثبات شد که افراد با خودگسستگی بالاتر نگرش مثبتتری به برندهایی که افراد تأثیرگذار معرفی و تائید می کنند، دارند.
کلمات کلیدی
تائید افراد تأثیرگذار؛ نگرش به برند؛ قصد خرید؛ خودگسستگی؛ بازاریابی تأثیرگذار.@inproceedings{paperid:1084462,
author = {غلامی, مهدی and اسلامی, قاسم and رحیم نیا , فریبرز},
title = {بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار در اینستاگرام بر قصد خرید کاربران به واسطه نگرش به برند و نقش تعدیل گر خودگسستگی},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی «چالشها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری»},
year = {2021},
location = {ايران},
keywords = {تائید افراد تأثیرگذار؛ نگرش به برند؛ قصد خرید؛ خودگسستگی؛ بازاریابی تأثیرگذار.},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار در اینستاگرام بر قصد خرید کاربران به واسطه نگرش به برند و نقش تعدیل گر خودگسستگی
%A غلامی, مهدی
%A اسلامی, قاسم
%A رحیم نیا , فریبرز
%J دومین کنفرانس بین المللی «چالشها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری»
%D 2021