عنوان : ( پیش بینی وفاداری کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی در منتخبی از استخرهای مشهد )
نویسندگان: آسیه محمدی , زهرا سادات میرزازاده ,چکیده
این پژهش با هدف پیش بینی وفاداری کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی انجاا دادا اسایناین پاژوهش روی 111نفار از کارکنان استخر که به صورت تصاادفی – طبقاه ای انتخااش دادا بودنادر اشارا دادا اساین زمودنی هاا در دو اروا زن3رم7ارد37 بودندنپرسشنامه های وفاداری حسینی و همکارانر1731 و بازاریابی درونی دربنایی 1711 در هر دو روا پخش و تکمیل ددن یافته های حاصل از انجا این پژوهش نشان داد که از بین مولفه های بازاریابی درونی فقط مولفه امنیی بود که 1/33که با وفاداری رابطه معناداری ندادی و بین بقیه مولفه ها و وفاداری رابطه معنادار و مثبتی وشود دادی و همچنین نتایج نشاان داد کاه بازاریاابی درونی بصورت کلی فقط 11% قدرت پیش بینی رضایتمندی راداردن کلمات کلیدی: وفاداریر بازاریابی درونی ر کارکنان استخ
کلمات کلیدی
, وفاداری , بازاریابی درونی , کارکنان استخر@inproceedings{paperid:1087434,
author = {آسیه محمدی and میرزازاده, زهرا سادات},
title = {پیش بینی وفاداری کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی در منتخبی از استخرهای مشهد},
booktitle = {اولین همایش ملی علوم ورزشی و تربیت بدنی ایران},
year = {2015},
location = {تهران, ايران},
keywords = {وفاداری ، بازاریابی درونی ، کارکنان استخر},
}
%0 Conference Proceedings
%T پیش بینی وفاداری کارکنان براساس مولفه های بازاریابی درونی در منتخبی از استخرهای مشهد
%A آسیه محمدی
%A میرزازاده, زهرا سادات
%J اولین همایش ملی علوم ورزشی و تربیت بدنی ایران
%D 2015