عنوان : ( تبیین عناصر و مولفه های برنامه درسی فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیان )
نویسندگان: هاجر تجاری مقدم , مقصود امین خندقی , سیدجواد قندیلی ,چکیده
نظام آموزش و پرورش نهادی مهم و اثرگذار است. یکی از عملکردهای این نظام در کشور که بیانگر اهداف آن است، فعالیت در زمینه پیشرفت تعلیم و تربیت دینی است. سرمایه گذاری در این زمینه فعالیتی بسیار اساسی و بنیادی است که ارتقای جامعه در همه ی ابعاد بستگی به آن دارد. از طرفی یکی از ابعاد موضوعی رشته برنامه درسی که موضوعی بسیار مهمی است عناصر و مولفه های برنامه درسی است که شامل اهداف، محتوا، روش های یاددهی-یادگیری و...است. این پژوهش به دنبال پاسخگویی به سؤالاتی ازجمله این است که اهداف، محتوا، روش های یاددهی-یادگیری و ... در برنامه درسی مبتنی بر رویکرد فطرت گرای توحیدی چیست و برای دستیابی به این پژوهش ازروش استنتاج قیاسی (الگوی بازسازی شده فرانکنا)استفاده شده است.
کلمات کلیدی
, عناصر و مولفه های برنامه درسی, فطرت گرایی توحیدی, تربیت دینی, متربیان, فرانکنا.@article{paperid:1088133,
author = {تجاری مقدم, هاجر and امین خندقی, مقصود and قندیلی, سیدجواد},
title = {تبیین عناصر و مولفه های برنامه درسی فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیان},
journal = {پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش},
year = {2020},
volume = {3},
number = {30},
month = {December},
issn = {2588-7513},
pages = {138--154},
numpages = {16},
keywords = {عناصر و مولفه های برنامه درسی، فطرت گرایی توحیدی، تربیت دینی، متربیان، فرانکنا.},
}
%0 Journal Article
%T تبیین عناصر و مولفه های برنامه درسی فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیان
%A تجاری مقدم, هاجر
%A امین خندقی, مقصود
%A قندیلی, سیدجواد
%J پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش
%@ 2588-7513
%D 2020