کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی صنایع ایران ، 1397 , 2018-12-12

عنوان : ( - بررسی تاثیر برند سازی جایگاه های سوخت بر الگوی عرضه فراورده های نفتی و مدیریت مصرف مشتریان )

نویسندگان: محمدرضا لطفعلی پور ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

کلمات کلیدی

برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1091419,
author = {لطفعلی پور, محمدرضا},
title = {- بررسی تاثیر برند سازی جایگاه های سوخت بر الگوی عرضه فراورده های نفتی و مدیریت مصرف مشتریان},
booktitle = {کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی صنایع ایران ، 1397},
year = {2018},
location = {ايران},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T - بررسی تاثیر برند سازی جایگاه های سوخت بر الگوی عرضه فراورده های نفتی و مدیریت مصرف مشتریان
%A لطفعلی پور, محمدرضا
%J کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی صنایع ایران ، 1397
%D 2018

[Download]