کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی صنایع ایران ، 1397 , 2018-12-12
عنوان : ( - بررسی تاثیر برند سازی جایگاه های سوخت بر الگوی عرضه فراورده های نفتی و مدیریت مصرف مشتریان )
نویسندگان: محمدرضا لطفعلی پور ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.
@inproceedings{paperid:1091419,
author = {لطفعلی پور, محمدرضا},
title = {- بررسی تاثیر برند سازی جایگاه های سوخت بر الگوی عرضه فراورده های نفتی و مدیریت مصرف مشتریان},
booktitle = {کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی صنایع ایران ، 1397},
year = {2018},
location = {ايران},
}
%0 Conference Proceedings
%T - بررسی تاثیر برند سازی جایگاه های سوخت بر الگوی عرضه فراورده های نفتی و مدیریت مصرف مشتریان
%A لطفعلی پور, محمدرضا
%J کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی صنایع ایران ، 1397
%D 2018