سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری , 2022-11-10

عنوان : ( بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی )

نویسندگان: آذر کفاش پور , سید جلال حسینی , قاسم اسلامی ,

بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

چکیده: امروزه با روند رو به رشد جهانی شدن اقتصاد، رقابت بین برندها به شدت افزایش یافته است.از این رو ترجیح برند یک مزیت رقابتی پایدار در رقابت شدید بین برندها است هر برندی میخواهد که مصرف کنندگان ،محصولات آنها را به جای محصولات رقبا ترجیح دهند. با این حال شباهت های محصولات به دلیل گسترش شبکه های اطلاعاتی افزایش یافته و تشخیص بین محصولات منحصرا بر اساس ویژگی های عملکردی برای مصرف کنندگان دشوارتر می شود. همچنین قابلیت های گسترده شبکه های اجتماعی که در زمان و مکان محدود نیست شبکه مشتریان را تعاملی تر و متنوع تر می سازد . بنابر این شرکت ها تمام تلاش خود را برای تشویق مصرف کنندگان برای تعامل با برند ها و محصولات به منظور حفظ و وفاداری روابط مشتری و برند، مانند ایجاد یک جامعه برند به منظور شکل دادن ترجیح برند، انجام داده اند.در همین راستا در این مطالعه به دنبال بررسی تعامل ادارک شده بر ترجیح برند با ارزش اجتماعی است که به ترتیب متغییرهای مهم این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته و در آخر مدل مفهومی تحقیق نیز ارائه میگردد.

کلمات کلیدی

ترجیح برند؛تعامل ادراک شده؛ارزش اجتماعی.
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1092260,
author = {کفاش پور, آذر and حسینی, سید جلال and اسلامی, قاسم},
title = {بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی},
booktitle = {سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری},
year = {2022},
location = {چابهار, ايران},
keywords = {ترجیح برند؛تعامل ادراک شده؛ارزش اجتماعی.},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی
%A کفاش پور, آذر
%A حسینی, سید جلال
%A اسلامی, قاسم
%J سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری
%D 2022

[Download]