عنوان : ( بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی )
نویسندگان: آذر کفاش پور , سید جلال حسینی , قاسم اسلامی ,بر اساس تصمیم نویسنده مقاله دسترسی به متن کامل برای اعضای غیر دانشگاه ممکن نیست
چکیده
چکیده: امروزه با وجود افزایش برند های مختلف و ایجاد فضای پیچیده رقابتی ، مصرف کنندگان با انبوهی از محصولات و خدمات مشابهی احاطه شده اند بنابر این با وجود محصولات مشابه در بازار رقابتی امروزه سازمان ها و برند ها نیازمند این می باشد تا جامعه برند مجازی خود را ایجاد نمایند تا از این طریق رابطه عمیقی بین مصرف کننده و برند شکل بگیرد و بتوانند با مشتریان خود تعامل بیشتری داشته باشند و از این تعامل در جهت ایجاد ارزش برای مشتریان ، وفاداری و تجربیات ذهنی مثبت در جهت ترجیح برند خود در رفتار مشتری ایجاد کند. لذا هدف این مقاله بررسی تاثیر تعامل ادارک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش عاطفی و ارزش اطلاعاتی می باشد. بنابر این در اول متغییر های پژوهش مورد بررسی و تشریح قرار میگیرد و درآخر مدل مفهومی مقاله ارائه میگردد.
کلمات کلیدی
ترجیح برند؛ تعامل ادراک شده؛ارزش اطلاعاتی؛ ارزش عاطفی.@inproceedings{paperid:1092261,
author = {کفاش پور, آذر and حسینی, سید جلال and اسلامی, قاسم},
title = {بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی},
booktitle = {سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری},
year = {2022},
location = {چابهار, ايران},
keywords = {ترجیح برند؛ تعامل ادراک شده؛ارزش اطلاعاتی؛ ارزش عاطفی.},
}
%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی
%A کفاش پور, آذر
%A حسینی, سید جلال
%A اسلامی, قاسم
%J سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری
%D 2022