دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد , 2022-12-20

عنوان : ( بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در شبکه‏ های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی‌گری تصویر لذت‏ جویانه برند )

نویسندگان: محمد حسن قاسمی , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

اثر ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت و شبکه‌های اجتماعی بر رﺷﺪ، توسعه و ﺑﻘﺎء شرکت‌ها درﻣﺤﻴﻂ‌های رﻗﺎﺑﺘﻲ دﻧﻴﺎی ﻛﻨﻮﻧﻲ و مجازی ﻏﻴﺮﻗﺎﺑﻞ اﻧﻜﺎر می‌باشد. ﺑﺎ اﻓﺰایش ﺷﺒﻜﻪ‌های اجتماعی و عضویت در این فضا، ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت دراین شبکه‌ها ﺑﻪ ‌عنوان ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ و اﺛﺮﮔﺬارﺗﺮﻳﻦ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ‌های ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺗﺒﺪﻳﻞ شده اﺳﺖ. با توجه به گرایش استفاده از محتوای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی امروزه سازمان‌ها می‌توانند ارتباطات خوبی در برقراری روابط بین مصرف‌کنندگان که به شکل بالقوه یا بالفعل است داشت باشند. ﺷﺒﻜﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﺠﺎزی از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ اﺑﺰارﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﻲ و ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ در ﺳﻄﺢ ﺟﺎﻣﻌﻪ و ﺟﻬﺎن ﺑﻪ ﺷﻤﺎر ﻣﻲآﻳﻨﺪ، ﻛﻪ روﻧﺪ رو به روشد در ﺟﺬب ﻣﺨﺎﻃبان دارند. شبکهﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﻨﺒﻌﻲ بیشتر از ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻟﻘﻮه اراﺋﻪ ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﭘﺬﻳﺮش ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت در اﻳﻦ شبکهﻫﺎ را ﺣﺎﺋﺰ اﻫﻤﻴﺖ ﻣﻲﺳﺎزد. برند و تصویر برند که جنبه احساسی و سرگرمی برای مصرف‌کنندگان ارایه می‌دهد در سازمان از اهمیت بالای برخوردار است و یکی از با ارزش‌ترین سرمایه‌های شرکت به‌ حساب می‌آید. یکی از نکات مهم در بحث قصد خرید مصرف‌کنندگان تصویر لذت‌جویانه برند از خدمات و محصولات است. دستیابی به چنین مزیت رقابتی پایدار از اساسی ترین برنامه‌های کلان است که لازم است سازمان‌ها به آن اهتمام داشته باشند. تصویر لذت‌جویانه برند بر ذهن مشتری دارای بیشترین اثربخشی بر قصد خرید دارد و با توجه به مدل مفهومی رسم شده و روابط بین متغیرها و اثرات معنادار متغیرها، این مطالعه به بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید و با میانجی‌گری تصویر لذت‌جویانه برند پرداخته می‌پردازد.

کلمات کلیدی

, محتوای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی, تصویر لذت‌جویانه برند, قصد خرید مصرف‌کنندگان
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1093065,
author = {قاسمی, محمد حسن and رحیم نیا , فریبرز and اسلامی, قاسم},
title = {بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در شبکه‏ های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی‌گری تصویر لذت‏ جویانه برند},
booktitle = {دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد},
year = {2022},
location = {تهران, ايران},
keywords = {محتوای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تصویر لذت‌جویانه برند، قصد خرید مصرف‌کنندگان},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در شبکه‏ های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی‌گری تصویر لذت‏ جویانه برند
%A قاسمی, محمد حسن
%A رحیم نیا , فریبرز
%A اسلامی, قاسم
%J دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
%D 2022

[Download]