هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران , 2022-09-22

عنوان : ( بررسی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی گری تجربه برند و تعدیل گری سطح تعلق خاطر مشتری )

نویسندگان: زینب پاکروان , فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

رسانه های اجتماعی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین ابزارهای ارتباطی در سال های اخیر بازاریابی را متحول نموده است به طوری که در میان شیوه های متنوع فعالیت های بازاریابی آن لاین، به کارگیری انواع مختلف رسانه های اجتماعی به منظور دستیابی به اطلاعات ارزشمند و معتبر در ارتباط با محصولات و خدمات مختلف حائز اهمیت می باشد. فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در بازاریابی مدرن نتایجی از قبیل آگاهی از خواسته های مشتریان، ایجاد تعلق خاطر و تجربه مثبت نسبت به برند، رضایت و در نتیجه تقویت قصد خرید در بین افراد را به همراه داشته است. سازمان ها از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یک برند نام آشنا فرهنگی، جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی، توسعه فرهنگی نسل جوان و استفاده از سایر محصولات و خدمات خود نیاز است به تمام ابعاد ارتباطی با مشتریان و مخاطبان توجه نمایند. توسعه ارتباط با مخاطبان می‌تواند به تلاش برای ایجاد تجربه مثبت، افزایش سطح تعلق خاطر و در نهایت تقویت قصد خرید محصولات و خدمات این برند منجر شود. در این بین فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی می‌تواند در مسیر توسعه ارتباط و ایجاد شناخت در مخاطبان تأثیرگذار باشد. مطالعه حاضر به بررسی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی گری تجربه برند و تعدیل گری سطح تعلق خاطر مشتری می-پردازد. بدین منظور دنبال کنندگان برند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اینستا گرام که تجربه خرید از این برند را دارند به عنوان جامعه آماری انتخاب می شود. نمونه گیری به صورت غیرتصادفی در دسترس خواهد بود و داده ها با استفاده از ابزار پرسش نامه جمع آوری می گردد.

کلمات کلیدی

, فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی, قصد خرید, تجربه برند, سطح تعلق خاطر مشتری
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1093066,
author = {پاکروان, زینب and رحیم نیا , فریبرز and اسلامی, قاسم},
title = {بررسی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی گری تجربه برند و تعدیل گری سطح تعلق خاطر مشتری},
booktitle = {هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران},
year = {2022},
location = {ايران},
keywords = {فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، قصد خرید، تجربه برند، سطح تعلق خاطر مشتری},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T بررسی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی گری تجربه برند و تعدیل گری سطح تعلق خاطر مشتری
%A پاکروان, زینب
%A رحیم نیا , فریبرز
%A اسلامی, قاسم
%J هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
%D 2022

[Download]