آموزش محیط زیست و توسعه پایدار, دوره (7), شماره (1), سال (2018-9) , صفحات (20-36)

عنوان : ( تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی )

نویسندگان: مطهره حمزه رباطی , بهناز مهاجران , میرمحمد سید عباس زاده , حمید جاودانی , مجتبی بذرافشان مقدم ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

این پژوهش با هدف شناسایی مؤلفه های آموزش پایدار انجام شد. روش پژوهش آمیخته اکتشافی است که به شیوه پیاپی در دو بخش کمی و کیفی انجام شده است.

کلمات کلیدی

, آموزش پایدار, پایداری, توسعه پایدار, یادگیری, مدل AHP