عنوان : ( تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی )
نویسندگان: مطهره حمزه رباطی , بهناز مهاجران , میرمحمد سید عباس زاده , حمید جاودانی , مجتبی بذرافشان مقدم ,چکیده
این پژوهش با هدف شناسایی مؤلفه های آموزش پایدار انجام شد. روش پژوهش آمیخته اکتشافی است که به شیوه پیاپی در دو بخش کمی و کیفی انجام شده است.
کلمات کلیدی
, آموزش پایدار, پایداری, توسعه پایدار, یادگیری, مدل AHP@article{paperid:1095224,
author = {مطهره حمزه رباطی and بهناز مهاجران and میرمحمد سید عباس زاده and حمید جاودانی and بذرافشان مقدم, مجتبی},
title = {تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی},
journal = {آموزش محیط زیست و توسعه پایدار},
year = {2018},
volume = {7},
number = {1},
month = {September},
issn = {2322-3057},
pages = {20--36},
numpages = {16},
keywords = {آموزش پایدار، پایداری، توسعه پایدار، یادگیری، مدل AHP},
}
%0 Journal Article
%T تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی
%A مطهره حمزه رباطی
%A بهناز مهاجران
%A میرمحمد سید عباس زاده
%A حمید جاودانی
%A بذرافشان مقدم, مجتبی
%J آموزش محیط زیست و توسعه پایدار
%@ 2322-3057
%D 2018