عنوان : ( بازاریابی احساسی: مفهومی جدید در بازاریابی )
نویسندگان: علیرضا حدادیان , مصطفی وحیدی , امین حسینی ,چکیده
این روزها در حوزه بازاریابی، یک مفهوم جدید به نام بازاریابی احساسی ظهور کرده است. بازاریابی احساسی از جدیدترین و مهم ترین روش های بازاریابی در دنیا می باشد که با هدف ایجاد روابط عاطفی بین شرکت و مصرف کننده و به دور از تبلیغات رسانه ای برای او برنامه ریزی شده است. بازاریابی احساسی به مطالعه چگونگی تحریک احساسات در افراد و تهییج آنان برای خرید یک کالا یا خدمت خاص می پردازد. در واقع هدف آن است تا خریدار در لحظه ای که بین خرید چند کالا تردید دارد با تکنیک های بازاریابی به کار گرفته شده توسط شرکت احساس خاصی به آن کالا پیدا کند و آن را خریداری کند. مطالعه حاضر با مرور ادبیات موجود در این حوزه، در نهایت به نتیجه گیری و جمع بندی پرداخته است.
کلمات کلیدی
, بازاریابی احساسی, احساسات مشتری, محرک های احساسی@inproceedings{paperid:1095720,
author = {حدادیان, علیرضا and وحیدی, مصطفی and حسینی, امین},
title = {بازاریابی احساسی: مفهومی جدید در بازاریابی},
booktitle = {اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت},
year = {2017},
location = {شیراز, ايران},
keywords = {بازاریابی احساسی، احساسات مشتری، محرک های
احساسی},
}
%0 Conference Proceedings
%T بازاریابی احساسی: مفهومی جدید در بازاریابی
%A حدادیان, علیرضا
%A وحیدی, مصطفی
%A حسینی, امین
%J اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت
%D 2017