عنوان : ( واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز) )
چکیده
افراد معمولا بر اساس جنسیت، مذهب، گرایشات سیاسی و ملی شان نسبت به گروه های مختلف احساس تعلق می کنند. در پژوهش حاضر با استفاده از روشی کنابخانه ای نظریه مقوله بندی تاجفل و جنکینز، تئوری هویت اجتماعی، هویت ملی، جهان وطن گرایی و ملی گرایی مصرف کننده به عنوان برخی از مهم ترین عوامل اثرگذار بر قصد خرید، مورد واکاوی قرار گرفتند. در انتها مدلی مفهومی در این راستا ارائه شده است.
کلمات کلیدی
, نظریه مقوله بندی, تئوری هویت اجتماعی, هویت ملی, جهان وطن گرایی, قصد خرید@inproceedings{paperid:1096027,
author = {},
title = {واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز)},
booktitle = {چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری},
year = {2016},
location = {تبریز, ايران},
keywords = {نظریه مقوله بندی، تئوری هویت اجتماعی، هویت ملی، جهان وطن گرایی، قصد خرید},
}
%0 Conference Proceedings
%T واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز)
%A
%J چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
%D 2016
