اولین همایش ملی مدرسه فردا , 2019-09-19

عنوان : ( ویژگی های فضای فیزیکی مدرسه برمبنای تجارب بین المللی )

نویسندگان: زهرا اسکندری تربقان , رضوان حسین قلی زاده , حامد کامل نیا ,
فایل: Full Text

استناددهی: BibTeX | EndNote

چکیده

هدف اصلی این نوشتار، شناسایی ویژگی های فضای فیزیکی مدرسه بر مبنای تجارب بین المللی می باشد.برای دستیابی به این هدف از روش مرور اسنادی و تکنیک نحلیل محتوای اسناد معتبر بین المللی از قبیلاستانداردها و گزارشات و نیزتجارب برخی مدارس نمونه در این زمینه استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیلمحتوی اسناد مورد مطالعه بر اساس مدل طبقه بندی ویژگی های محیط یادگیری نیر و فیلدینگ (2005) در چهار حوزه فضایی (نور طبیعی و انعطاف پذیری). روان شناختی (رنگ، سر و صدا)، فیزیولوژی (دما تهویه، محوطه سازی) و رفتاری (پیکربندی U شکل، میزهای گرد، فضاهای بازی، فضاهای شخصی، فضاهای عمومی یادگیری) طبقه بندی شدند

کلمات کلیدی

, طراحی فضای آموزشی , ویژگی های فضای فیزیکی , تجارب بین المللی
برای دانلود از شناسه و رمز عبور پرتال پویا استفاده کنید.

@inproceedings{paperid:1097240,
author = {اسکندری تربقان, زهرا and حسین قلی زاده, رضوان and کامل نیا, حامد},
title = {ویژگی های فضای فیزیکی مدرسه برمبنای تجارب بین المللی},
booktitle = {اولین همایش ملی مدرسه فردا},
year = {2019},
location = {اردبیل, ايران},
keywords = {طراحی فضای آموزشی ، ویژگی های فضای فیزیکی ، تجارب بین المللی},
}

[Download]

%0 Conference Proceedings
%T ویژگی های فضای فیزیکی مدرسه برمبنای تجارب بین المللی
%A اسکندری تربقان, زهرا
%A حسین قلی زاده, رضوان
%A کامل نیا, حامد
%J اولین همایش ملی مدرسه فردا
%D 2019

[Download]